/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
aptering til naver 29
Fra : chico10
Vist : 1660 gange
50 point
Dato : 16-06-10 11:33

hejsa
jeg har lige købt mig en naver 29 og vil nu høre om her skulle være nogle med gode råd/tip til aptering eller andre gode tip til en sådan en båd

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 25 point
Dato : 16-06-10 17:45

den bedste måde at få gode ideer er at kigge på andre både. på www.udkik.dk kan du finde rigtig mange tegninger af bådenes indretning. det er jo også noget med hvor mange køjepladser du vil have og hvordan båden skal bruges. skal du sejle kapsejlads skal du jo tænke lidt på vægten, men hvis det kun er til tursejlads, er der nærmest kun fantasien der sætter grænserne.

Godkendelse af svar
Fra : chico10

Dato : 17-06-10 11:01

Tak for svaret trimare46.