/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
kateter
Fra : hellobal1
Vist : 1194 gange
200 point
Dato : 16-06-10 07:22

Findes der mon er sted på nettet hvor der bliver vist på film eller en lille video hvordan man ligger et kateter på en kvinde... det skal bruges til undevisningsbrug....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-06-10 07:50

Du kan ringe og spørge på coloplast...

Men det foregår på samme måde som ved mænd... Der er bare lidt mindre at holde i / holde om...

Undetvisningsbrug.... bob bob...

Du skal vist søge undrer sjove videoer.

vh Ben

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 210 point
Dato : 16-06-10 07:58
Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-06-10 10:47

Man ligger ikke på en kvinde med mindre det er for seksuel kontakt.
Kateter er noget man lægger.
Selv folk fra Jyllan må da snart lære at kende forskel.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-10 13:24

Må jeg ...som kan lægge det...spørge hvad formålet er .... siden du skal vide det
Det er IKKE noget man bare gør...det skal læge oridneres når det skal lægges.
Det GØR man bare ikke lige...og til andre kan jeg sige : Man må IKKE lægge det på en mand UDEN man er læge

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 16-06-10 15:03

ro på Piaskov... det er bare til genopfriskning da jeg skal undervise ssa elever i det og så er det tit rart at se det hele lidt udefra..

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 17-06-10 21:40

Hej transor.

Ja det er faktisk sørgeligt som det danske sprog " ødeligges " ! ! !

Men det med at " Selv folk fra Jyllan må da snart lære at kende forskel." - mener jeg godt
du kunne havde udeladt, for det første ligger "Jyllan" vist langt væk fra Danmark,
og for det andet mener jeg, at folk fra både Bornholm, Sjælland, Fyn og omliggende øer,
faktisk er lige så gode til at "ødeligge" det danske sprog.

Jeg tror faktisk at Hindsholmere er nogen af de bedste til rigtigt dansk.

mvh.
DkwM327

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 18-06-10 06:58

Tak for svaret Benjamin.Hansen.