/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Nordsted1 Tak for den - den var go'
Fra : pifo
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 14-06-10 20:47

Hej Nordsted1,
jeg brugte dit forslag til rissalat forleden og serverede den med en god karry-dressing. Jeg erstattede dog ananas med mango - og det var bare mums
Retten blev yderligere piftet op med et drys peanuts ovenpå (det var så ikke min idé, men en gæst der syntes det var et hit - haha

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-06-10 21:05

HVOR????

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 14-06-10 21:13

Jeg fik også helt lyst til den ret, efter jeg havde skrevet den, så vi fik den dagen efter... peanuts... jeg tror jeg ville have ristet pinjekerner, men det kunne da være jeg skulle prøve både og

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-10 21:14

piaskov her er tråden http://www.kandu.dk/Spg147775.aspx

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 14-06-10 21:15

Pinjekerner ja, peanuts??

"When you pay peanuts, you get monkeys", som man siger over dammen!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-06-10 21:17

Citat
piaskov her er tråden

Tak for det...vi plejer jo lige at smide en henvisning med ind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-10 21:31

vagnr... jeg har også engang fået en ret, den blev vist kaldt cowboygryde, der var også peanuts i, det smagte rigtigt godt... såååå hvorfor ik'?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-06-10 05:08

Sorry Pia, jeg skal huske at smide henvisning på en anden gang

Og jeg kan så betro jer, at det smagte supergodt med de der peanuts

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 15-06-10 05:09

Tak for svaret Nordsted1

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-06-10 14:51

ja nu er man da blevet så lækker sulten at den også må prøves her