/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rækkehuse i Sengeløse
Fra : pifo
Vist : 1658 gange
50 point
Dato : 13-06-10 15:53

Jeg køte forbi Sengeløse i går og så at der er ved at blive bygget rækkehuse der. Hvem skal man kontakte for at få mere at vide om pris m.m

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-06-10 15:56

Du kan prøve www.boliga.dk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-06-10 15:58

Citat
Hvem skal man kontakte for at få mere at vide om pris m.m

Prøv lige at se efter et skilt næste gang du drøner forbi.
De plejer at sætte et op så man kan se hvem der skal kontaktes.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-10 16:11

Der er ganske rigtigt et skilt, men alle kontaktoplysninger er "overstreget" med sort tape eller maling.

Jeg kan finde dette på nettet: http://www.netoperator.dk/projekter.html
men når jeg klikker på linket http://www.sengeloese-projektet.dk/ kommer jeg ikke videre.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-06-10 16:13

Citat
Der er ganske rigtigt et skilt, men alle kontaktoplysninger er "overstreget" med sort tape eller maling

Det lyder sgu´ikke for godt, måske de er gået konkurs

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-06-10 16:15

Nej det kan jeg jo godt se...eller rettere ikke se.
Prøv at kontakte estate mæglerne som der tilsyneladende står for det.
De må da vide noget om det så.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-10 16:19

jeg tænkte selv, at de måske kunne være gået konkurs, men der kørte faktisk gravemaskiner derude i går morges, og det gør der vel ikke, hvis de er gået konkurs?
Jeg kunne selvfølgelig stoppe op en dag og spørge det arbejdende folk, men det kunne da være rart, hvis man på nettet kunne finde oplysninger om, hvad der sker med projektet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-06-10 16:20

Citat
Det lyder sgu´ikke for godt, måske de er gået konkurs

Det KUNNE jo også være at alt er forhåndsudlejet

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 13-06-10 16:23

Rækkehusene kan da også være solgt

Prøv at ringe til kommunen, de må da vide det

Sengeløse hører under Høje-Taastrup kommune idag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-10 16:25

Citat
hvis man på nettet kunne finde oplysninger om, hvad der sker med projektet.

Hvorfor skulle det dog være på nettet hvis de ikke er interesserede i henvendelser...

Det er måske et nyt "HAhjem" de bygger Så vil de jo ikke "jage" alle naboerne væk....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-10 16:34

Gik som varmt brød da de kostede under 3 millioner

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-06-10 17:10

Citat
Gik som varmt brød da de kostede under 3 millioner

- klart nok, der er jo ikke noget soveværelse...

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-06-10 17:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-10 17:40

Citat
Bygget år 1925

Og de er endnu ikke færdige

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-06-10 17:57

Citat
Og de er endnu ikke færdige

Hvor er gravemaskinerne henne ?

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 13-06-10 18:26

tror det er en ejendoms mægler i hovedgaden i Taastrup der har dem. Det er ganske rigtigt et dejligt område =))

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-06-10 18:32

Citat
tror det er en ejendoms mægler i hovedgaden i Taastrup der har dem.

Ja det er EDC mæglerne som du ville ha' opdaget hvis du havde set linket

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 03-07-10 06:51

Tak for svaret Nordsted1.