/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
God Tandlæge i Malmø ?
Fra : tino01
Vist : 1755 gange
50 point
Dato : 13-06-10 15:32

Nogen der har personlig erfaring med en god og billig tandlæge i Malmø området (i bil så evt. gerne en del uden for Malmø) skal have lavet 1-2 kroner & 1-2 implantater - hvad må det koste ?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 35 point
Dato : 13-06-10 15:39

Hej tino.
Min svoger bruger denne klinik.
Og han er meget kræsen hvad det angår.
http://www.avmintand.dk/tandlaege/Sverige-Malmø-Tandlæge-Kent-Persson.aspx

Kommentar
Fra : tino01

Dato : 13-06-10 16:14

Takker - skal have lavet en del så håber der lige kunne komme lidt flere indslag - også vedr. prisniveuaet.
Måske kan det slet ikke rigtig betale i forhold til Danmark hvor nogen tandlæger åbenbart også har presset priserne ned..

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-06-10 16:19

Tino.
Det er ikke for at "hakke" på dig.
Men du kan ikke være dette bekendt.
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 1
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 15

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-06-10 17:29

- du har ret pia, den statistik trækker sgu tænder ud...

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 13-06-10 18:35

Man kan altid ringe rundt og høre om priser hos forskellige tandlæger.
Har været hos en i Albertslund ved busholde pladsen.
søde - venlige samt super priser der kan måle sig med de Svenske. men ringe
Tlf. 43626500 og få oplyst priser eller hør om en tid til et uforpligtende tilbud samlet =))
god fornøjelse.
har også brugt en i Helsingborg Willy Visklund
en side gade til Drotningegatan kan ikke huske adressen. Men tlf var dengang
004642210337 men ved der er lavet om på no og puttet et nul ind om det er efter 46 eller efter det 4 tallet. Før var det bare når man ringede lokalt . Men slå det evt op. =)

Held og lykke

Kommentar
Fra : tino01

Dato : 13-06-10 18:48

Takker - men er der virkelig ikke en der har en god tandlæge i Malmø ?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-10 19:30

http://www.dentaldoc.se/

Lar er en rar mand, men lidt oppe i årene. Han må snart nærme sig pesnionsalderen, men det mærker man nu ikke på ham.

Godkendelse af svar
Fra : tino01

Dato : 17-06-10 16:18

Tak for svaret piaskov.