/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har I set Andemad i Spanien ?
Fra : smuller54
Vist : 2194 gange
10 point
Dato : 11-06-10 19:54

jeg så lige Andemad i Spanien, hvor hun sidder og smovser med nogle brød som dyppes i tyk chokolade.

opskriften på det fik vi ikke men se lige her :

http://www.kvalimad.dk/opskrifter/funnel-cake

er det ikk´herligt ??

eller har i andre ideer til indeaktiviteter her i regnen ?

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 20 point
Dato : 11-06-10 20:00

mmmm churros er bare noget af det bedste, men man bliver fed af dem :/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-10 20:08

Jeg så godt den udsendelse, - da den blev vist første gang -

Hva' hevlede taler du om Bruno... er kalorierne ikke pillet ud

Smuller... kan du ikke lige øve dig... i Frankrig fik vi nogle boller noget a la berliner... men smask fyldt med chokolade

Og jeg tror ikke det var dem der fedede, det må ha' været jordbærkagerne

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-06-10 20:17

Øv, vi har kun set Annemad...

Hvilken kanal er Andemad på?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-06-10 20:20

Citat
Øv, vi har kun set Annemad...

Her i huset hedder det Andemad- så det var lige en forteeeeelse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-10 21:53

Jeg vil hellere ha' en anden mad.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-06-10 22:20

Citat
Jeg vil hellere ha' en anden mad

bare de ikke er en andens mad - så går det nok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-10 22:34

ÅÅh hva', naboens græs er da altid grønnere ---- hvis man kan se det for vand

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 12-06-10 00:45

efter som de er friture stegete, så tror jeg nu nok at kalorierne er bibeholdt, og det hjælper næppe på det hvis man dypper dem i chokoladesovs oveni.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-10 09:34

Det kan godt være at naboens græs er grønnere - men jeg har den flotteste gule plæne.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 12-06-10 10:01

Lagde faktisk ikke mærke til dem i Barcelona 1986

Men spiser dem hvert år i Tivoli til Julemarked.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 12-06-10 10:18

Tak for svaret bruuno117.