/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Salmon fly?
Fra : Fluefiskedrengen
Vist : 260 gange
20 point
Dato : 03-05-03 20:39

Kan man kun købe lakse-fluer i salmon fly?
Andreas

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-05-03 08:54

Hej med dig

Har du set dette tip:

http://www.kandu.dk/dk/tip/3747

Der kan du købe alle fluetypper billigt !

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-05-03 08:54

fluetyper = fluetypper

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 09:54

Prøv at se dette link..få dig en hobby og spar penge! Det er sjovt at binde sine fluer selv..så har du osse noget at lave, når vejret ikke er til fiskeri!
Laksefluer kan du købe i de fleste forretnbinger, der handler med fiskegrej, det behøver ikke være mærket salmon fly. Men prøv at binde dem selv...der er af og til kurser i det.

http://search.msn.dk/results.aspx?srch=105&FORM=AS5&q=laksefluer
Filmen viser dig metoder til at binde effektive laksefluer som ikke blot fanger fisk, men også ser godt ud i æsken. Vel at mærke er der tale om fluer, som er hurtige og simple at binde, uden de taber effektivitet

Eksempel på kurser...dette er godtnok slut for i år!!!
Kursus kalender for år 2002
... flytying seminars. Kursus kalender for år 2003 --- Seminar schedule for year 2003 ... vil omfatte følgende emner: Nymfer, vådfluer, tørfluer, streamere og lidt omkring laksefluer. ...
www.flytying.dk/kursus_kalender_for_aar_2002.htm

Kommentar
Fra : reco

Dato : 23-09-03 21:33

ring og spørg HA telefonen er sku da opfundet(undskyld men det er da et latteligt spørgsmål).knæk og bræk

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-01-04 23:46

Hej igen

De sælger alle typer fluer se her:http://www.salmonfly.dk/dansk/pdf/59.pdf
Citat
Vi har ikke landets største lager eller udvalg af fluer,
fordi de fleste af vore kunder binder selv. Derfor
binder vi primært fluer på bestilling, hvis der ikke
lige er tale om standardfluer. Vi har dog altid et pænt
udvalg af standardfluer til Mörrum, Karup Å, kysten,
åen og til de norske laks.
Fluerne koster for eksempel:
Tørfluer 12-18,-
Kystfluer 18,-
Laksefluer 28-32,-
Rørfluer 28,-
Bonefish-fluer 28,-
Tarponfluer 40,-

mvh srhansen