/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
skilsmisse og bolig på manden grund hmm
Fra : snusi
Vist : 613 gange
200 point
Dato : 08-06-10 18:28

Min mand og jeg skal separeres. Vi er ikke uenige om noget men forholdet er bare "kørt" efter rigtig mange år med sygdom osv.
Min mand beholder huset da det er ham der ejer det. Vi har to hunde som ingen af os vil flytte til en anden familie. Jeg er på førtidspension, vil det stadig blive regnet ud efter min mands indtægt, hvis jeg bor i et lille hus han har stående på hans grund. Det er udlejet lige nu. Der er nemlig ikke mange steder man må have hund og da slet ikke to hunde.
Forvirrende????

snusi

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-06-10 19:08

>Det er udlejet lige nu...

Du skal så også leje det,
nu helt afskåret fra din eks mands økonomi...

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 210 point
Dato : 08-06-10 19:16

Du skal spørge kommunen direkte, da det kan være dem, der "dyneløfter".

Hvis de ser, at det er en økonomisk fordel for jer, at I bliver skilt og indretter jer, som I gør, så skal I nok blive plaget.

Hvis det ikke giver en økonomisk fordel for jer, så er der sikkert ingen problemer.

Desværre er der en mistænkelighed omkring disse sager, da nogle få jo vælger at blive skilt for at stå bedre økonomisk.

Ingen tvivl om, at I får færre problemer, hvis du finder et andet sted at bo.
Når alt kommer til alt, så er der mennesker bag alt, og er der én eller anden, der får ondt i rø.., så skal I nok få ballade.

Led efter et andet sted at bo ,-)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-06-10 19:22

Jeg forstår ikke dit spørgsmål?

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 08-06-10 20:13

Tak for svaret pifo.

Du har sikkert ret, så jeg må jagte videre efter et sted hvor jeg må have mine hunde med.

snusi