/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Opgradering
Fra : PS.BMW
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 08-06-10 17:14

Onsdag sælger Aldi en 17,3” Medion jeg er lidt lun på.

Er 3 GB ram nok til Windows 7, samt billedbehandling med Capture NX2 eller Photoshop CS 2
som Aldi skriver?

Mvh

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 08-06-10 17:31

Mener principielt at hvis du skal arbejde med billedbehandling skal der være mindst 4 GB ram til.

Men Win 7 kørere fint med det.

Vær opmærksom på at Tv tuneren der er i, "kun" er til DVB-T og ikke til DVB-C

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-10 17:35
Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 08-06-10 18:01

Har ikke meget forstand på DVB-T og ikke til DVB-C

Jag har kabelTV og kan altså ikke, Jfr.refi tips, se TV hvilket var noget af ideen til terrassen

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 08-06-10 20:00

gad vide om ikke også de 3 gb ram er delt med grafikkortet og så kan det tage lidt lang tid at beregne det nye billede i din fotoredigering !!!!!

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 08-06-10 21:49

Tak for svaret Fijala.

Ingen tv og evt. delte ram, så må det vente.

Mvh.