/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Hvordan bruger man Mac?
Fra : brorteil
Vist : 520 gange
11 point
Dato : 08-06-10 07:47

Det må vel være arbejdsgiverens opgave at oplære personalet
i ny teknik.
Kun en torsk finder på at spørge her.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 08-06-10 08:16

Hvis du endnu ikke har fundet ud af det, så er der i den virkelige verden forskel på teori og praksis.

Og så skader det da heller ikke at holde en ordentlig tone - manden har vel ikke generet dig personligt ?

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 08-06-10 08:16

Nårh hvor er det synd for dig brorlort. Var du blokeret fra at deltage

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 08-06-10 08:19

Brorteil er bare idiot og har altid været det. Derfor denne tråd.
Man laver jo ikke sådan en tråd her uden at være idiot.
Du burde få slettet din profil af admin for den slags her.
Hvad fanden bilder du dig ind?

Fjols.

Behøver jeg at sige at du skal have en dårlig dag? Nej for det har du helt sikkert i forvejen. Kun en morgensur idiot kunne finde på at våne op og være så ufed mod andre.

Håber du skåner din familie dog. De syntes sikkert også du er en nar.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-06-10 08:34

Der er jo en grund ti lat Mac bliver leveret uden manual... Selv den største tåbe kan betjene den, og ellers er der gratis intro kursus hos Humac en gang om måneden

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 08-06-10 12:09

Citat
Du burde få slettet din profil af admin for den slags her.
Hvad fanden bilder du dig ind?

Hold da kæft idiot.

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 08-06-10 19:39

Sådan