/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon MP540 Series Printer.
Fra : spimmer
Vist : 961 gange
500 point
Dato : 07-06-10 17:28

Hej.
Jeg har en printer: Canon MP540 Series Printer, som har fungeret perfekt indtil i eftermiddag. Den vil ikke skrive ud fra bl. a. Word 2003 og Irfan View, men gerne fra Outlook Express. Jeg er ved at være desperat. Og med 120% sikkerhed: Jeg har ikke pillet ved noget!
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-10 17:37

Citat
Jeg har ikke pillet ved noget!
heller ikke installeret et nyt program siden sidst du kunne printe? Hvordan printer du? Der skal kunne printes ved at klikke på Filer og på Udskriv, måske skal du vælge printer før udskrivning, det er her jeg tænker på et nyt program som har lavet rod i dine printer indstillinger, hvis det er så simpelt at du bare skal vælge (markere) din Canon printer før du klikker på udskriv, så ind i Printere og fax enheder, højre klik på din Canon og klik på Sæt som standard printer

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-06-10 17:39

Når du skal printe ud fra de genstridige programmer, så check lige at den udskriver til den rigtige printer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 07-06-10 17:49

Hej.
Jeg har selv fundet løsningen, men jeg gemmer på resultatat, så der er en der kan få pointene (For det nærmeste rette svar).
mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-10 17:56

Det er allerede givet - eller du udskriver til en "fiktiv" image printer....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-10 19:34

Som Refi, Severino og jeg selv gætter: Du udskriver med en fiktiv printer
Citat
måske skal du vælge printer før udskrivning
der var en anden "printer" som havde overtaget printningen har jeg ret eller har jeg ret

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 08-06-10 06:25

Hej.
Ingen af jer er bare i nærheden af løsningen!
spimmer.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 08-06-10 09:43

Godt du fik tændt for stikkontakten

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 08-06-10 11:42

Nej I er milevidt fra!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 11-06-10 11:44

Citat
Nej I er milevidt fra!

Så er det da godt du HAR løst det...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-06-10 14:25

Citat
Den vil ikke skrive ud fra bl.a. Word 2003 og Irfan View

"bl.a."? Hvilke andre?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-06-10 14:31

- har du tilsluttet printer med kabel OG trådløs?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-06-10 15:06

Det er en delt netværksprinter?

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 11-06-10 19:13

Du har jo nok taget den medfølgende CD og installeret igen.
Det er jo en nærtliggende ting at gøre så man kan få nulstillet tingene eller få repereret defekte filer.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 08-07-10 10:43

Tak for svaret refi. Løsningen eller snarere problemet var, at jeg havde prøvet at skrive ud fra et andet papirformat end A4. Kein hexerei nur behändigheit!
spimmer.