/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
ny
Fra : kivi
Vist : 624 gange
100 point
Dato : 07-06-10 16:59

min ser ud til være stået af den laver striber ned over når jeg har scannet og så printer har prøvet før hvor fik en ny på garantien ,hp psc 1417, så nu søger jeg en ny til en 500-600 kr den skulle gerne kunne printe ud på cdér.
så forslag udbedes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-10 17:04

Findes IKKE til den pris...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-06-10 17:43

HVAD er det der striber? (MATAS)
Er det under scanningen eller er det under udskrivningen?

Prøv en anden gang, at tydeliggøre dit problem, hvis du vil forvente et hurtigt svar!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-06-10 17:44

- jo da, du skal bare lægge et par cd'er under den, og trykke på start. Husk at lægge papir i...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-06-10 17:57

det er vandrette striber når jeg printer ud , der tilsyneladende ikke noget på det billed, som man får når det scannes ind på computeren

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-10 18:01

Hvordan udskriver den på almindeligt papir?
Har du prøvet at rense printerhovedet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-10 18:10

Citat
det er vandrette striber når jeg printer ud

Den mangler blæk....

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-06-10 18:13

det er almindeligt papir og det helt nye patroner for troede at det det der var galt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-10 18:34

Du må købe "lidt" bedre kvalitet næste gang.....

Forvent ikke en printer der koster 3-400 kr kan det samme som en "ordentlig" printer....

Desuden er det jo en "gammel slæde"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-06-10 18:52

Så så folks - min HP er også en gammel, ja endda meget gammel slæde, som printer de flotteste ting - også på almindeligt papir!

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 08-06-10 08:51

Giv den hele vedligeholdelseproceduren.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-06-10 13:25

Ja ja KIVI, REFI er i dårligt humør
Hvordan udarter disse striber sig?
Hvis de er ensartet på hele siden, så kunne oget tyde på, at det er selve printerhovedet som har et problem, måske en eller et par af dysserne der ikke giver blæk, enten fordi de er størknet, eller det er en teknisk fejl i printerhvedet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-10 14:51

Citat
REFI er i dårligt humør

Der er noget du har misforstået

Citat
så kunne oget tyde på, at det er selve printerhovedet som har et problem

Ja - man får hvad man betaler for

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-10 17:18

Sommetider er der nogle, der køber for stort ind................................ he he

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-06-10 20:51

Jeg køber aldrig for stort ind, jeg køber så det passer sammen!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-10 23:49

Det kan sagtens være nøjagtigt det samme. tihi

Små drenge, billigt legetøj - store drenge, dyrt legetøj.

Jeg glemmer aldrig min lillebror for at sove, mast oppe i væggen for at få plads til hans elskede lastvogn. Den var større end han selv var.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-06-10 07:42

takker alle for at de har gidet svare mig, som det ser ud nu er der vist ikke andet gøre en købe en ny printer,men hvem som skal have point ved jeg ikke men jeg må studere svarene engang til

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 09-06-10 16:35

Tak for svaret severino.