/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Videresende mails til hotmail-adresse
Fra : TBjorn
Vist : 2269 gange
40 point
Dato : 07-06-10 15:11

Hej,

Hvordan får jeg sat mit Outlook Express op til at videresende alle indkomne mails til en hotmail-adresse?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-10 15:54

Hvorfor videre sende når du kan modtage al din post i Hotmail?
http://hotmailoneinbox.dk.msn.com/
du kan eventuelt helt droppe Outlook Express og læse alle mails fra alle dine konti når du logger på Windows Live (Hotmail)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-10 16:29

Det kan du ikke.

Hvis du har en udbyder der giver dig mulighed for at se dine mail på en ekstern server, så kan de videresendes, men de mail der er på din computer kan kun videresendes af dig selv.

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 07-06-10 22:24

Kan man ikke opsætte en regel så alle mails automatisk bliver videresendt til en anden mail-adresse?(hotmail)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-10 22:30

Ikke i et program som Outlook Express, men du kan måske på serveren hvor dine mails kommer fra

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-10 23:19

Hvem har du som udbyder?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-06-10 23:34

Du vil gerne have dine mails videresendt til Hotmail - hvorfor så ikke modtage disse mails direkte i din Hotmail som jeg foreslog i mit første indlæg?
Hotmail med alle dine mail konti samlet kan du så læse i Outlook Express hvis du foretrækken den:
http://www.kandu.dk/Tip19335.aspx
så hvorfor arbejde på at videresende fra Outlokk Express når det ikke kan lade sig gøre

Godkendelse af svar
Fra : TBjorn

Dato : 08-06-10 19:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-10 21:13

Selv tak - jeg håber du bliver glad for løsningen med alle mails i Hotmail boksen