/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Smile epidemi?
Fra : Majormajor
Vist : 764 gange
10 point
Dato : 06-06-10 22:54

Citat
At smile er smitsom... Det kommer over dig som en influenza. Der var nogen, som smilte til mig i dag, og jeg smilte tilbage. Da jeg gik rundt om hjørnet, mødte jeg en som så mit smil. Han smilte tilbage, og jeg kunne se, at jeg havde smittet ham.

Jeg tænkte lidt på det, og forstod så pludselig, hvor meget et smil er værd. Et enkelt smil som mit - kunne smitte rundt om mig, ja faktisk til hele verden. Så hvis du mærker, at et smil er på vej, så slip det fri og smil til alle rundt om dig... Prøv bare at mærke om ikke denne besked, kan få dig til at smile..

START EN SMILE-EPIDEMI OG SPRED DEN TIL HELE VERDEN

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 23:04

Citat
START EN SMILE-EPIDEMI
Er det smitsom? Findes der en vaccine? Hvordan undgår jeg smitten?
Hvad gør jeg hvis jeg bliver smittet? Er det klogt at blive hjemme indtil anfaldet går over

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 23:05

Øv det har du skrevet
Citat
At smile er smitsom... Det kommer over dig som en influenza
Hvad nu?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-10 23:08

o.v.n... ja smil er smitsomt... hvordan du undgår det.... du skal bare ligne dit pasbillede (de plejer at være rædsomme)

Jeg har næsten lige været til konfirmation, hvor konfirmanden blev drillet med alle de grupper hun var tilmeldt på Facebook, men den ene gruppe der blev nævnt, synes jeg nu var ganske god

Smil til omverdenen, måske den næste fyr bliver forelsket i netop dit smil... nu er jeg altså "afsat" men synes nu alligevel det var en ret god gruppe/bemærkning til en ung pige

For mange år siden, havde Irma også sådan nogle klistermærker til tøjet, hvor der stod - smil - så det gjorde man jo automatisk, og det var i en periode lidt sjovere at handle i Irma

Den korteste vej mellem to mennesker er - et smil -

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-06-10 23:23

Prøv at gå smilende gennem et center og det er utroligt hvor mange mennesker man hilser og snakker med. en næsten alle smiler igen og jeg kan se at andre så begynder at smile. Så jo smil breder sig.

Og heldig vis, det er så dejligt for musklerne i ansigtet at smile. Det kræver mange flere muskler at se sur ud.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 06-06-10 23:49

Ja, det er ligesom at gabe, det smitter også!!!!!!

Jeg kunne bare ikke lade være.

Undskyld Kirstine, for du har helt ret.

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-06-10 04:45

+

det smitter tilvertilfælde

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-06-10 04:48

håber DET ER GRATIS

tårer r

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-06-10 05:11

hvad er SPØGSMÅLET

Kandu/ TEAMET kan ikke fatte dig

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 10 point
Dato : 07-06-10 07:41

Altså jeg sidder her og smiler - bare fordi du satte denne tråd i gang

God dag til jer alle

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 07-06-10 07:42

Victor Borge

"Smilet er den korteste afstand mellem to mennesker"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-10 07:49

Citat
Den korteste vej mellem to mennesker er - et smil -

Nååhr, var det Victor jeg havde lånt sætningen af.... det har han nok ikke noget imod

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-06-10 07:52

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-10 07:59

brorteil... du skulle have brugt solcrem her i week-enden, du er blevet solskoldet på tuden

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-06-10 08:18

Jeg bruger ikke solcreme, et åbent og ærligt smil til solen
uden den falske creme gir en smuk tud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-10 08:23

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-06-10 08:26

Melder mig omgående til START EN SMILE-EPIDEMI OG SPRED DEN TIL HELE VERDEN

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-06-10 08:27

http://video.yahoo.com/watch/219047/1062451

Altid ung i solens varme stråler.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-06-10 08:51

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-06-10 09:07

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-06-10 09:54

Citat
du skal bare ligne dit pasbillede (de plejer at være rædsomme)

Ja der smiler men ikke ...syns jeg...der vræler man når man ser det

Bortset fra det sad jeg engang for længe siden og ventede på at komme til røntgen på Nykøbing F. sygehus.
Der var en del mennesker i venteværelset og bl.a. en ældre dame der så mildt sagt meget trist ud.
Jeg sendte hende et smil og gud hjælpe mig om ikke konen lige så fornærmet sagde: Sig mig engang...sidder du og GRINER af mig
Jeg blev fuldstændig paf og mundlam,...hvilket ikke hører til min stærke side (at være mundlam altså)
Ja hun måtte ha' det slemt med sig selv tænkte jeg...og der hjalp det IKKE at smile.
Ha en rigtig god dag alle sammen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-10 10:55

Det er meget sjovere at være

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-06-10 11:18

Citat
Det er meget sjovere at være

Eyvind...det kræver en del flere ansigtsmuskler.
Og hvorfor er du sur ??? Har din kone knækket en negl

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-10 11:22

http://hirsenet.dk/pcbon.htm

Nej - for vi er kommet hjem til dimsen igen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-06-10 11:30

Nååå ik' andet.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-06-10 11:34

Citat
Nej - for vi er kommet hjem til dimsen igen.

Ja det kan være katastrofalt at rejse væk fra sin dims !

- kan anbefale en mobil dims

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-10 11:45

ChristaN - det er en meget vigtigere dims som blev hjemme da vi rejste.
Foto og comp. kom naturligvis med (dog var der ingen åbne net jeg kunne hoppe på - )

Men det værste var at dimsen blev der hjemme. Dimsen er et uundværligt stykke værktøj min kone benytter til at lukke dåseøllerne op med, så hun ikke ødelægger sine fine negle.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-06-10 11:49

Citat
Og hvorfor er du sur ??? Har din kone knækket en negl

Nå'e så gi'r det jo ligesom mening.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-10 11:59

Eyvind, har i overvejet at rejse til de lande,hvor man med fingrene bare drejser kapslerne af?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-10 15:43

Duer ikke Nordsted1 - med al den solcream på fingrene fedter konens fingre bare rundt.
Jeg kunne selvfølgelig sende hende hen på det lokale værtshus.................men det har jeg prøvet, og det tog adskillige timer inden hun kom tilbage, for de sagde at alle de åbne øller skulle drikkes på stedet.
Man tager jo ikke konen med på ferie for selv at skulle lukke øllerne op - ligesom at købe en hund og selv måtte stå og gø af de forbipasserende.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-10 15:57

Ups, du siger noget Eyvind... så langt tænkte jeg slet ikke... og nu har jeg forklaringen på hvorfor manden ikke har de problemer.... han bruger ikke solcrem (for vil han have øl, må han selv lave det grove arbejde med at få dem åbnet) ingen arme ingen øl

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-10 19:10

Jeg tænkte det nok - så ender det vel med at han også selv skal hente dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-10 19:27

Selvfølgelig skal han da det, .... hvis jeg selv skal slæwe dunke med vin,så kan han også selv hente sine øller

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-06-10 20:32

Hos os er det sådan at manden henter øllerne - og jeg drikker dem.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 10-06-10 00:02

Tak for svaret pifo, for det var lige det, der var meningen .

Hilsen fra Kirstine

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-10 10:28

Øv - så kunne man ikke være så heldig at hente point her.
Måske jeg skulle have smilet lidt mere.
(anstrengt smil)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-06-10 10:36

Jeg er glad for mine 10 points
smiler nu endnu mere

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 10-06-10 10:47

Jamen sødeste Eyvind da. Så kan du vel lære det - at smile altså .

.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-10 12:40

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-06-10 14:02

Det er smil til jer alle, er det ikke en dejlig dag i dag?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 11-06-10 17:57

Tusind tak for det, søde . Det er et strålende vejr . Skønt med gratis vand til havens planter .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-06-10 22:12

jeg glæder mig over at jeg hverken skal vande haven eller kolonihaven. Det er en glædelig ting.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-06-10 15:01

for nu stråler solen atter.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 21-06-10 23:44

Her er det altså bælgragende mørkt.

Det har måske noget med tidspunktet..................

Men jeg er en solstråle i mig selv