/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Weekend aktiviteter
Fra : Tanjaa
Vist : 1051 gange
140 point
Dato : 06-06-10 22:26

er der nogen der har forslag til aktiviteter/udflugter, både aften og weekender,
for hele familien Danmark, han/hun 0 -100 år
noget i retning af madsbyparken fredericia, dampfestival Vejle,
ilregatta Silkeborg, div markeder, osv. gerne i hovedlandet (Jylland)

på flere regional tv, vises tit og ofte hvad der HAR foregået i den netop overståede weekend,
men det er jo lige lovlig sent,
planen er et lave en slags kalender med interessante arrangementer,
Legoland - Lalandia – Tivoli friheden – Løveparken – div.zoo, osv,
er ikke det mest tiltrækkende, i forhold til prisen, men ALT har interesse.

forslagene kan jo være til gavn for alle brugere her på sitet,

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-06-10 01:18

"Den gamle By" i Århus
Fredericia's volde
Koldinghus er et kongeslot i Kolding, som blev grundlagt midt i 1200-tallet.
Hindsgaul slot og voldsted.
Ribe by og Domkirke.
HANSTHOLM BUNKERMUSEUM.

Er det sådan noget du mener ??????

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-06-10 05:12

hvad er SPØGSMÅLET

Kandu/ TEAMET kan ikke fatte dig

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-06-10 07:43
Kommentar
Fra : Tanjaa

Dato : 07-06-10 12:58

Asbjørn2 og pifo
Jo tak det hjælper naturligvis alt sammen,

en tur i Tivoli (Kbh) koster 1800 kr.
i Legoland koster det ca. 1700 kr.
Randers regnskov ca. 1100 kr.
Tivoli Friheden lige under 800 kr.
priserne er entré for 2 voksne + 2 børn, dertil kommer div. løse udgifter

til sammenligning er det helt gratis at besøge Madsbyparken Fredericia,
dampfestival Vejle - havnens dag Horsens - ilregatta Silkeborg - sejlskibstræf Århus havn
musik ved slotssøen Kolding, senest så jeg der havde været et flystævne, vist også gratis,
og der er sikkert en masse andre gratis, eller billige aktiviteter til stor fornøjelse for hele familien, med eller uden børn,

men det kræver i de fleste tilfælde lokal kendskab, og det er hvad jeg søger efter
som tidligere nævnt kan man jævnligt se klip på TV fra de aktiviteter
der har fundet sted i weekenden
det havde været mere interessant hvis man fortalte om aktiviteterne INDEN de begyndte.

i en tid hvor mange er nød til at spare på budgettet, er det en oplagt mulighed at
benytte de gratis alternativer, især når total oplevelsen er omtrent den samme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-10 13:13

Citat
men det kræver i de fleste tilfælde lokal kendskab, og det er hvad jeg søger efter

SAMTLIGE lokalaviser findes på nettet....

Så dem "støvsuger" du bare en gang om ugen i starten - så finder du hurtigt ud af HVAD der foregår rundt omkring i oplandet og hvornår...

Og så er det GRATIS når man i forvejen har nettet

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 140 point
Dato : 07-06-10 21:31

Du kan finde gratis aktiviteter her:

http://www.sjovforborn.dk/arrangementer.asp

Kommentar
Fra : Tanjaa

Dato : 08-06-10 01:10

Citat
Du kan finde gratis aktiviteter her:

http://www.sjovforborn.dk/arrangementer.asp

mange tak pifo
ser rigtig interesant ud, mange gode tilbud spredt over det meste af landet,
og noget for enhver smag, gid der var flere af den slags,
prøver lige èn gang mere. for at se om der skulle være flere.

Godkendelse af svar
Fra : Tanjaa

Dato : 09-06-10 00:02

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-06-10 06:21

Velbekomme - og god dag til dig