/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Hvordan er det så lige ??
Fra : piaskov
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 06-06-10 16:08

Hej alle.
Jeg sidder og nørkler med en bordplan.
Jeg er kommet i tvivl om hvorvidt jeg skal sidde på Leifs højre eller venstre side ved vores sølvbryllup
Når jeg kigget på hvad der er beskrevet på nettet lader det til at jeg skal ha' hans far til bords .
Og Leif min mor
Det ville da også være ok ...bortset fra at de begge er døde
Hvordan gør jeg så lige ???
Vi har så 2 "unger" en af hver afstøbning....kan jeg gi' Leif datteren til bords og selv tage knægten??
Eller er det helt ude i hampen??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-10 16:22

Jeg synes det lyder som en helt fin planlægning, når i nu ikke kan følge Emma Gad

Rigtig god fest

PS... tror nu heller ikke der er så mange der går "efter bogen" længere

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-06-10 16:44

Citat
PS... tror nu heller ikke der er så mange der går "efter bogen" længere

Det toror jeg så heller ikke Nordsted.
Men hvad ville du gøre ??

1) Datter Leif Pia Søn
______________________
Eller
2) Søn Pia leif datter
____________________

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 06-06-10 16:46

Søn Pia Leif Datter..... så vidt jeg husker har man sin mand siddende ved højre hånd, eller husker jeg forkert??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-06-10 16:49

- Pia for helvede, Danmark er i krig!!! Kan I ikke bare sætte jer ned og hygge jer?

Tillykke og god fest...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-06-10 16:50

Citat
eller husker jeg forkert??

Nææ det tror jeg ikke du gør.
Det er da lidt pinligt man ikke kan huske det.
Men det er jo heller ikke hverdags kost at lave en bordplan.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-06-10 16:51

Citat
!!! Kan I ikke bare sætte jer ned og hygge jer

Rolig nu...det har vi også tænkt os at gøre.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-06-10 16:52

Citat
Tillykke og god fest...

1000 tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-10 16:57

http://www.bryllupsklar.dk/wedding/bordplan.htm

Jow du skal have Leif ved din højre side

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-10 16:58

Ha ha, hvor er det dog nemt....

For bruden har brudgom til højre ved firkantet bord, og til venstre ved det runde bord, iflg linket

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-10 17:02

Efter første ret rejser herrerne sig bare op og går to pladser til højre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-06-10 17:05

Citat
Efter første ret rejser herrerne sig bare op og går to pladser til højre

Håber så bare de ikke ligger UNDER bordet LuffeA

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-10 17:05

Måske det var bedre, at have de unge samlet - altså alle de unge der deltager til festen, og i kan så have noget familie til bords i stedet

Jeg selv synes også det er kedeligt at sidde til højbords, der er jo ingen på den anden side af bordet at tale med,... så overvej lige en ekstra gang, hvordan i laver den bordplan

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-10 17:19

Citat
Håber så bare de ikke ligger UNDER bordet

Ak, den kære familie, men Du serverer vel heller ikke masser af snaps til rejecocktailen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-06-10 17:25

Citat
Du serverer vel heller ikke masser af snaps til rejecocktailen

Der er det mors hjemmelavede hønsesalat der står for skud.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-06-10 18:21

- ja, hvis du har skudt hønsene, så bli'r de til salat...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-06-10 18:36

Hej Piaskov kender du denne side ? www.bordplan.dk - Traditioner

med sølvet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-06-10 20:33

Pia gør som du har foreslået, Leif tager datteren og du tager sønnen til bords. Sådan ville jeg gøre hvis det ikke lige var at jeg kun har sønner og ingen datter.

Og få forhånd tillykke med sølvet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-10 20:37

Nemlig granner01..... meeen det er nu også almindelig brugt, at de unger får et bord for sig selv... der er frit slaw på alle hylder

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-06-10 21:46

Citat
meeen det er nu også almindelig brugt, at de unger får et bord for sig selv

ja men vi skal sidde ved et kæmpe bord...
Det bliver så løsningen.
Og jeg/vi vil ha' ungerne ved siden af os den dag.
Takker for svar.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 06-06-10 21:47

Tak for svaret Nordsted1.
Takker...vi "ses" herinde.