/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows live messenger
Fra : ehkejser
Vist : 1067 gange
100 point
Dato : 04-06-10 23:03

Hej alle.

Er der nogle der ved hvordan man sletter sin profil på Live messenger, jeg kan ikke finde ud af det.

Hej.

MVH

EH Kejser.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 04-06-10 23:08

Lav en DISK_oprydning//
husk at LOGGE ud først

Din profil består, men du modtager intet..

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 04-06-10 23:19

jeg ville gerne ha stettet profilen..

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-06-10 00:26

DU kan lade være med at bruge den i 120 dage. Så bliver den automatisk sat ud af drift.
Ellers log ind i hotmail. Åben indstillinger:
Tryk på "Få vist og rediger dine personlige oplysninger" som er det første punkt under Administrer din konto.
Nu får du vist konto detailierne. I bunden af denne side er der et link "luk konto"

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-10 00:26

Åben din browser og log ind på din Windows live id (Hotmail) http://home.live.com
når du er logget ind så klik på Profil oppe øverst, når siden med din Windows live profil vises så rul ned og helt nede i bunden klikker du på Konto, der vises så dit navn og andre oplysninger som du skrev da du oprettede din live id, nede under Yderlige indstillinger kan du klikke på Luk konto, der kan du slette din konto (du skal bekræfte at du vil lukke konto med din adgangskode og huske at gemme ændringen) og alle dine oplysninger er pist væk, du kan ikke bruge Hotmail eller Messenger eller noget som helst andet fra Windows live uden at oprette en ny konto

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 05-06-10 01:10

Citat
DU kan lade være med at bruge den i 120 dage. Så bliver den automatisk sat ud af drift.
Ellers log ind i hotmail. Åben indstillinger:
Tryk på "Få vist og rediger dine personlige oplysninger" som er det første punkt under Administrer din konto.
Nu får du vist konto detailierne. I bunden af denne side er der et link "luk konto"

SJOVT nok, man melder sig til ALT OG INTET
UDEN AT NÆRLÆSE noget som helst

Din KONTO bliver IKKE slettet, men kræver aktivering/ efter 3 måneder
Men har du sat den til at vidrestille mail og andre sager______
SÅ FÅR DU DET mærkeligt NOK __STADIGT

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 05-06-10 01:12

oG HUSK ENDELIG AT LOGGE AF sAMTLIGE TJENESTER DU BRUGER PÅ SAMME MAIL

ellers virker det ikke__men J/ WHAT//42%

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 05-06-10 01:35

prøver o.v.n i morgen nat nat

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 05-06-10 20:56

Tak for svaret o.v.n..

Det virker..tak..

EH Kejser.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-10 21:05

Selv tak - vil du slet ikke bruge Live tjenester mere?