/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Nyt sony uden text
Fra : svendgiversen
Vist : 556 gange
71 point
Dato : 03-06-10 10:14

Vi har nu købt et rigtigt godt TV: Sony 40" LCD KDL-40EX500;
tak for alle gode råd her i kandu, fantastiske billeder i stort format.

Og det fandt med det samme mange flere kanaler end vi kendte, men,
vi har ikke kunnet finde Text TV på det?

Det kan da ikke være rigtigt at et nyt HD fjernsyn til 6000 kr ikke har Text TV.
Hvordan åbner vi text boxen??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-06-10 10:19

- via fjernbetjeningen...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-06-10 10:20

Og hvor trykker jeg kloge Stouenberg?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-06-10 10:24

- der er en knap med 3 streger på...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-10 10:29

Og så står det GARANTERET også i brugsanvisningen - UANSET om det er købt i DK eller D

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 81 point
Dato : 03-06-10 10:31

- det er knappen til venstre for "0"...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-10 10:33

Men det er jo IKKE ALLE kanaler der HAR textTV.....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-06-10 10:58

Hvis alt andet mislykkes så følg brugsanvisningen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-06-10 15:51

Den grønne knap findes ganske rigtigt på fjernbetjeningen til venstre for 0, men den virker ikke.
Jeg har ikke selv prøvet det, men min kone har prøvet på flere kanaler.

Hvis den ikke virker er det jo en reklamation, men er der et eller andet vi gør forkert?

Selv har jeg stofa bynet med 42 kanaler, men i min nye kones hus er der kun antenne,
iøvrigt rettet mod Tyskland, og det nye TV fandt selv over 60 kanaler...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-10 16:10

Citat
men den virker ikke

Det ER den knap...

Hvis den ikke virker er det jo en "bytter"

Jeg tror nu nærmere du er i en tilstand der IKKE viser TV (en kanal).......

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-06-10 16:18

Jeg håber du har ret refi, selv kan jeg først efterprøve i næste uge...

Ærgeligt at skulle reklamere,
det nye TV står knivskarpt og vi kan se TV helt fra München.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-06-10 16:05

Tak for svaret Stouenberg.

Ja, men den virker ikke, så der er tale om en reklamation...