/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
copiere
Fra : kivi
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 02-06-10 17:22

er der nogen som kan sige mig hvordan at jeg kan copiere det halve af en mail jeg har fået og sætte det ind i en anden mappe
jeg kører win 7 office 2007

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-06-10 17:24

Du markerer den del du vil have kopieret, tryk dernæst ctrl+c, find det sted hvor du vil have kopiert det til og tryk ctrl+v

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-10 18:32

Citat
og tryk ctrl+v

På et worddokument f.eks. - eller bliver det IKKE sat ind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-06-10 18:54

Det var jo ligesom også derfor jeg skrev

Citat
find det sted hvor du vil have kopiert det til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-10 19:23

Citat
og sætte det ind i en anden mappe

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-06-10 20:31
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-06-10 16:47

tak for alle gode råd men desværre har det ikke virket eller også bærer jeg mig forkert ad , jeg har fået en mail hvor jeg gerne vil copiere den sidste halvdel over i en anden mappe men???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-10 16:58

Det lyder som om du har glemt at markerer den tekst du ønsker at kopierer???

Istedet for at bruge ctrl+c og v kan du efter du har markeret, kan du højreklikke på musen, og trykke på kopier, ... derefter ind hvor du vil have det gemt, og højreklikke igen, og brug - sæt ind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-10 17:01

Citat
over i en anden mappe men???

Hvad mener du med EN ANDEN MAPPE

Du kan IKKE kopiere en ½ mail uden at sætte den ind i et dokument e.lign.

Hvis du stadig vil gemme den som mail er det i en NY mail du skal indsætte det - og så gemme DEN mail....

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-06-10 08:15

det jeg mener er at copiere det halve af en mail ,som er flettet sammen med en masse afsendere dem vil jeg gerne slette og så copiere resten over i en mappe på c drevet, som jeg bruger at samle sjove/frække ting, der er jo ikke meget ved at at have op til 25 mail adresser på sådan en

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-10 08:28

Så kopierer du bare det af mailen du vil gemme og sætter ind i et word-dokument....

Det kan du så gemme hvor du lyster....

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-06-10 18:46

Tak for svaret refi. det lykkes