/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Klassekammerat og gammel ven
Fra : svnmp
Vist : 860 gange
100 point
Dato : 01-06-10 20:21

Hej

Har før fundet en gammel ven via kandu, så jeg prøver lykken igen, denne gang drejer det sig dog om tre personer, som jeg ikke har set i rigtig mange år.
De første to er gamle klassekammerater fra folkeskolen.

Den ene hed Lone Schikowski (ved ikke om efternavnet er stavet korrekt), hun boede i Horsens, omkring midten af halvfjerserne, sammen med sin mor, der havde en frisørsaloon på hjørnet af Amaliegade og Gerdstoffsgade. Sidst jeg mødte hende, boede hun i Vejle, det har været omkring 1980, hun gik på Kildegade skole i Horsens.

Den anden hed Elise Christensen, der boede i Fredensgade, i samme periode og gik på samme skole. Der har ikke været kontakt til hende siden afgang fra folkeskolen i 1977.

Den tredie hed Helle Jensen og boede i Morbærhaven i Albertslund omkring 1980, hun var discjockey på Lunden i Horsens, vendte tilbage af flere omgange, omkring samme tidspunkt.

Alle tre er aldersmæssigt, midt/sidst fyrrene, i dag. Jeg ved, at det er sparsomme oplysninger, men det er det bedste jeg kan levere.

Jeg håber at der er nogen, som er skrappe til den slags

Mange venlige hilsner

BT

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-06-10 20:46

Du ved vel at du kan finde nulevende, eksempelvis her i krak:

http://www.krak.dk/

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-06-10 20:50

Har du prøvet Google eller Facebook?

Kommentar
Fra : svnmp

Dato : 01-06-10 21:14

Hej igen

Jeg har faktisk prøvet alle tre muligheder, men uden held, men da alle tre jo er kvinder, kan de være blevet gift og dermed have ændret efternavn, hvilket ikke gør det nemmere.

BT

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-06-10 21:15

Er det din Lone har hun fået et mellemnavn:

http://da-dk.facebook.com/ltschikowski

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-06-10 21:15
Kommentar
Fra : svnmp

Dato : 01-06-10 21:25

Hej svendgiversen

Jeg er ret sikker på det ikke er hende, da hun ikke umiddelbart ligner og hende her er formodentlig ikke midt/sidst fyrrene.
Men et godt bud.

BT

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-06-10 22:10
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-06-10 10:34

>Jeg er ret sikker på det ikke er hende...

Mange kender jo deres navnesøstre, får fejlagtigt deres post, etc.
Så måske skulle du aligevel prøve at kontakte...

De to andre har for almindelige navne.
Her er vi bedre til at finde dem der er over 100 år gamle...

Kommentar
Fra : svnmp

Dato : 02-06-10 19:01

Hej igen

Du har måske ret i, at det ikke er den rigtige gruppe, til at finde nulevende yngre personer, men er der andre grupper, her på kandu, hvor dette hører hjemme, synes ikke lige jeg kunne finde andre.

BT

Annuller spørgsmålet
Fra : svnmp

Dato : 04-06-10 22:39

Hej igen

Det ser ikke ud til at der kommer brugbare svar, så jeg vil sige mange tak til Jer, som trods alt forsøgte at hjælpe mig.
Jeg lukker her.

Mange venlige hilsner

BT