/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Fjernstyret mus
Fra : hotmaildude
Vist : 5042 gange
200 point
Dato : 31-05-10 18:36

Kender I et sted/butik i DK hvor man kan købe en fjernstyret mus til at lege med katte med?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 31-05-10 19:05
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-10 19:27
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-10 19:31

Nå Klaudi, du fandt OGSÅ den mus

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-10 19:35

Ja da, det er egentlig underligt at man ikke kan finde flere! må til at fremstille så'n nogle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-10 19:45

Der er masser i udlandet, men jeg kan sgutte finde nogle i DK...............hva' med en helikopter eller en bil

Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 31-05-10 22:38

Tak for svaret Nordsted1.
Det var netop en butik eller netshop i DK jeg ledte efter, men må nok bestille fra udlandet!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-10 22:51

Og straks bliver musen halveret, bare fordi den ikke findes i Danmark

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 31-05-10 23:17

Citat
Nå Klaudi, du fandt OGSÅ den mus

Ikke min mis, der gad rende efter en IMITATION.. af et ellr andet
Men sikkert skægt nok for dem der IKKE GIDER LEGE med katten

Et meget gammelt trick_____

bind kattens BEDSTE legetøj (levende mus) i en snor, og SMID den ud i værelset =
og giv et par RYK/ ryg/ Jørgen??
og katten er MED PÅ DEN ØLEBLIKKELIGT

Selv min gamle møjkat finder det særdeles SKÆGT, at se
mig RYKKE i en snor + man bevæger sig, BARE for at MOTIONERE katten´.

Mens katten river poterne af i ???? MINE BENKLÆDER = Auhh

Nå_ kunne ikke DY mig, BILLIG LØSNING

Ellers sæt den til at SLÅ GRÆS_PLÆNE__
Med Dig SOM betjening...

Velkommen i DYRERIGET/ a´s...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-10 23:20

Ej disken for fanden da, det kan du ikke mene

Citat
bind kattens BEDSTE legetøj (levende mus) i en snor, og SMID den ud i værelset

og jeg som troede at du var dyreven