/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Trykimprægnerede Sternbrædder
Fra : kianmj
Vist : 976 gange
25 point
Dato : 31-05-10 09:19

Jeg har fået af vide, at de sternbrædder jeg har købt mig er tørrede!

Vil det sige, at jeg da kan begynde at male dem med det samme?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 22 point
Dato : 31-05-10 09:25

Hejsa.
Ja det kan du uden problemer.

Kommentar
Fra : kianmj

Dato : 31-05-10 11:00

Mange tak piaskov.

Andre der har en mening om det?

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 31-05-10 12:34

Hvis de er OVNTØRREDE

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 31-05-10 12:36

Hvis de er ovntørrede (hvilket er meget sjældent) så kan du godt behandle dem med det samme. De bliver jo ikke tørre af at stå i en stak hos forhandleren. Normalt lader man dem tørre en sommer.

Kommentar
Fra : kianmj

Dato : 31-05-10 12:45

De er ovntørrede

Kommentar
Fra : kianmj

Dato : 31-05-10 12:46

Man havde hørt noget om at de skulle "dampe" af?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-05-10 13:04

Hej igen kianmj.
Jeg kan så fortælle dig at jeg pt. har huset fyldt af håndværkere.
Det er dem der siger god for du kan gå i gang med at male.
Det lyder ikke som om du tror mig i mit første indlæg.

Kommentar
Fra : kianmj

Dato : 31-05-10 13:21

Hej piaskov.

Det er ikke et spørgsmål om jeg har tillid til dit svar eller ej, men mere et spørgsmål om at jeg ikke aner en disse om man kan male med det samme eller ej, så derfor vil jeg gerne høre det fra flere - hvis du forstår. For at være sikker :)

Du KUNNE jo i teorien bare være en der ikke anede en klap om det, men udtalte dig alligevel :)

Godkendelse af svar
Fra : kianmj

Dato : 31-05-10 13:22

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-05-10 13:32

Citat
men udtalte dig alligevel :)

Hø hø ja det kunne jeg godt ....men det er jeg IKKE.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-10 13:37

Du er ikke værd at hjælpe, når du kun giver piaskov 1 stjerne for et perfekt svar.

Citat
Du KUNNE jo i teorien bare være en der ikke anede en klap om det, men udtalte dig alligevel :)
Hvis du har den fobi om besvarelserne, så lad være med at spørge...........

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-05-10 13:57

Citat
Hvis du har den fobi om besvarelserne, så lad være med at spørge...........

Tak bentjuul...det sagde du ...ikke jeg

Kommentar
Fra : kianmj

Dato : 31-05-10 16:12

Altså nu er det jo ikke nogen konkurrence om hvem der har flest stjerner ...vel?... vi er ikke dernede hvor det har en betydning er vi? Vi hjælper vel hinanden for, at vi tilfældigvis ved noget om det, som en anden har brug for mere viden omkring.

1 stjerne dækker over en besvarelse der lige præcis er dækkende. Det var pias, derfor 1 stjerne....følger bare Kandus retningslinier i stedet for at der går infaltion i det stjerne halløj. Pia fik desuden sine point.

jesus krist da

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-10 17:39

Citat
Pia fik desuden sine point.
NIX, dem halverede du ved at give 1 stjerne, LÆS KANDU's REGLER ORDENTLIGT INDEN DU GØR DIG KLOG PÅ DEM og så kan du samtidig lære hvad stjernerne betyder.

Kommentar
Fra : kianmj

Dato : 31-05-10 18:09

Så jeg halverer dem, nå ok da.... som jeg kan se og huske tildelte jeg dette spørgsmål 25point. pia modtog 22point.

25point....det halve af 25 er jo....nå ja...22..hmm - Du skal have dine skolepenge tilbage bent.

Du skal lære at tænke dig om Bent og ikke komme anmasende i tråde du ikke deltager i og overfalde folk, fordi du ikke er enig med dem. Det er dig der kommer med den negative stemning, der var ikke skrevet nogen negative indlæg før du kom.

Some people... tsk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-05-10 22:48

Citat
LÆS KANDU's REGLER ORDENTLIGT INDEN DU GØR DIG KLOG PÅ DEM

Og så blev bentjuul BL....jaja sandheden er jo ilde hørt

Kommentar
Fra : kianmj

Dato : 01-06-10 12:04

Jeg trækker mig fra denne debat med denne sidste kommentar, da debatten er kommet ned på et niveau, som jeg ikke gider at deltage på.

Men for en orientering skal du vidst ikke komme for godt igang piaskov, du har jo 15 permanent blacklistede brugere. Du ved, det der med sten og glashus....

Jeg abb ikke mere på denne debat, da jeg fik mit svar. Tak