/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Freelance nybegynder
Fra : grokraft
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 31-05-10 03:26

Jeg er i den situation jeg gerne vil arbejde eller tilbyde freelance i en virsomhed hvor en tidligere kollega, som også var med til at mobbe i næsten alle de 20 år jeg var sammen med ham i det gamle job. Han var der tillidsmand brugte sin stilling til bla.. at spredde rygter om jeg skulle skilles og udtalte sig om mine kvalificationer. Jeg har aldrig hørt ham sige noget der var sandt, derfor altid
prøvet at undgå ham, da det gav problemer i forbindelse med at når man arbejdede med kunder kunne jeg ikke være sikker på om det han havde gjort var rigtigt.
Jeg vil gerne spørge hvordan omgår man ham, hvis man kontakter virksomheden? eller det bedst at holde sig helt væk for ikke at få skadet sine initiativer? Gerne svar fra leder i Virksomhed.

V. H Gr.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-05-10 07:30

herregud, er du helt normal ?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-05-10 07:30

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 7
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 13

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 31-05-10 08:12

Første tror jeg du skal lære at begår dig her på KANDU..

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   7
- Annullerede   5
- Slettede   0
Ialt   13

Derefter så kom med et spørgsmål og ikke en gang vrøvlet tekst som intet siger.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-05-10 08:28

Det er dog en masse fokus på en enkelt person, og med fare for at skuffe dig, så tror jeg du skal finde en anden løsning på din arbejdssituation.

Den måde du stiller spørgsmålet på gør et umuligt at besvare, vi ved ikke hilken type arbejde, hvilken type virksomhed, størrelse på virksomheden, og den tidligere kollegas funktion.

Så hvordan skal vi fortælle dig hvordan du omgår ham????

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-05-10 08:33

du finder dig i torsken i 20 år.

Dit slag er tabt, inden det begynder.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 31-05-10 10:47

Citat
Gerne svar fra leder i Virksomhed

Hvorfor det ?? mener du en leder har svaret på dit problem ?
- så skulle du have spurgt din chef, der hvor du var ansat i 20 år !

Broteil har 100% ret: slaget er tabt inden det er begyndt

Annuller spørgsmålet
Fra : grokraft

Dato : 31-05-10 10:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål