/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forsvundet ikon.
Fra : marcussen1
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 30-05-10 17:49

Internetikonet på proceslinien er forsvundet, hvordan får jeg det tilbage, bruger W-7.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-05-10 17:51

Højre klik på processlinjen, vælge egenskaber og sæt flueben ved "Vis hurtig start". Er der flueben så skal du bare trække ikonet den fra programlisten.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-10 18:04

1.) Find progammet i stifinder. (..som regel i : C:\Progammer\..osv,)
2.) Højreklik på programmet og vælg i menuen: "Send til" ..og vælg 'Skrivebord'.
3.) Træk så genvejen fra Skrivebordet ved, at holde venstre musknap nede og træk genvejen ned til din Proceslinje. (Lås den evt. denne op.)
4.) Slet din genvej fra Skrivebordet.
5.) Tøm Papirkurv.
6.) Sådan !

Piece of cake...
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-10 18:07

Start IE8, når det er startet højreklikker du på ikonet i proceslinjen og vælger "Fastgøt programmet til proceslinjen"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-05-10 18:50

Klaudi - der er altså ikke noget ved det, når det gøres så let.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-05-10 18:55

Kan se jeg skal have byttet om på r og t på knappaturet

Fastgøt = Fastgør

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 30-05-10 18:57

Tak for svaret Klaudi.
Enkelt og lige til, når man altså ved det.
Tak for svaret
Niels

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-05-10 18:59

Velbekommen