/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hurtig adg til Burgerflader - ovn hjælp!
Fra : Oldboston
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 28-05-10 14:28

Jeg trorede, jeg kunne klare problemet, som jeg rejse for et par dage siden, med de svar, der kom bl. a. fra o. v. n. Men uheldigvis fremkom denne tekse: " Clients server for Netware har deaktiveret velkomstsiden og hurtigt brugerskift". Hvis velkomstsiden og brugerskift skal gendannes skal du fjerne Client Server fra Netware.". Udmærket, men hvoirdan gør man det, hvad ernetware, hvor findes det, oh hvordan fjerness det?

Jeg ville så gerne have sendt en mail til o. v. n., der for mig stor som noget nær et geni, men desværrre, hviklet jeg godt forstår, modtager du ikke private mails fra alle og enhver. SÅ jeg håber du ytiolgiver det lille fif med at skrive dine initialer i overskriften til dette spørgsmål, i håb om at vække din nysgerrighed.

Mange venlige hilsner
Oldboston.

PS Jag kan svare på alt muligt inden for jura og samfundsforhold, lovgivning m. v. , hvis politene ikke rækker.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 28-05-10 15:11

Hej desværre er jeg ikke nogen geni, kun almindelig computer bruger.
Angående private beskeder, så er du fra nu af udnævnt til en af mine Favorit brugere og kan skrive privat til mig, spørgsmål bør du stille i forummet så andre også kan hjælpe og lære af de svar som kommer men du er velkommen til at få uddybet noget som måske er uklart og resultatet kan senere tilføjes dit eventuelle spørgsmål.
For eksempel kan jeg vist ikke hjælpe dig med det aktuelle problem, det ser ud som om det er en arbejds computer med Netware netværk fra Novell du vil ændre på, så det vil jeg ikke foreslå dig at ændre ret meget ved, er du selv administrator på den computer? Hvis ikke så kan du slet ikke ændre noget, nu er der weekend og jeg kan ikke se efter hvordan indstillinger er på en af "vores" Netware clienter om der måske er en mulighed for at ændre hvad Netware aktiverer og deaktiverer, men som før skrevet så skal du være administrator på computeren

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 03-06-10 12:38

Tak for svaret o.v.n.. Tusind tak for din aldrig svigtende hjælpsomhed. Du burde have haft del i pointsene på et af de andre spørgsmål, men nu får du denne beskedne taki. Du har mange gange reddet mig ud af vanskeligheder, og jeg håber at kunne trække på dig i fremtiden også.
Mange venlige hilsner
Oldboston

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-10 16:41

Citat
jeg håber at kunne trække på dig i fremtiden også
Tak - de andre og jeg selv inklusiv sidder og venter på at en eller anden kører fast i et eller andet