/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fanabladet på internet explorer er væk
Fra : anetteogjesper
Vist : 1308 gange
85 point
Dato : 25-05-10 12:20

Hej

Jeg har haft det sådan på min computer at når jeg trykkede på "ny fane" har jeg haft ni bokse af mine mest benyttede hjemmesider, så jeg hurtigt kunne navigere. Pludselig i dag er de væk og der er bare en side med teksten: Hvad vil du gøre nu? Åbn lukkede faner igen , På nettet med InPrivate osv. Jeg vil have mine små logoer og mine sider igen og forstår ikke det er forsvundet. Hvad gør jeg for at få det som jeg plejede?

Jeg benytter windows 7

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-05-10 12:36

Har fundet ud af det åben bart er google der har hjulpet
http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?hl=da&answer=115561
men hvorfor er den nu holdt op med at fungere og hvordan sætter jeg den til igen?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-05-10 13:18

Menulinien
funktioner
internetindstillinger
faner = indstillinger

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-05-10 13:19

Sæt kryds i første ``boks´´

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-05-10 13:20

Den boks er allerede afkrydset...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-05-10 13:21

Har du ikke menu linien, så højreklik et tomt sted og aktiver den.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-05-10 13:22

Citat
Den boks er allerede afkrydset...

Så er jeg smuttet igen.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-05-10 13:23

Har prøvet dette:
1.Klik på skruenøgleikonet på Toolbar.
2.Under fanen Søg skal du vælge (eller fravælge) afkrydsningsfeltet 'Aktiver Google-siden Ny fane'.
3.Klik på Gem.

MEN jeg har ingen afkrydsningsfeltet der hedder 'Aktiver Google-siden Ny fane' under søg, når jeg trykker på skruenøgleikonet

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 42 point
Dato : 25-05-10 13:46

Måske du kan bruge dette tip, hvis du ellers kan finde dine sider igen??

http://www.kandu.dk/Tip20343.aspx

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-05-10 13:53

Det var desværre ikke helt hvad jeg mente, men tak for tippet

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 26-05-10 11:37

Tak for svaret Nordsted1.