/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
AKLE - se lige ind
Fra : DISKEN_revised
Vist : 1049 gange
10 point
Dato : 25-05-10 12:09

http://www.kandu.dk/spg147654.aspx

Hej
Takker for point i god mening, men jeg kan ikke bruge dem til noget.
Derfor syntes jeg, at du burde annulere spørgsmålet, med henvisning hertil.

Jeg er såmænd glad for bare at kunne hjælpe.
Ellers var jeg sikkert ikke blevet ved.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-10 12:32

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 20 point
Dato : 25-05-10 12:32

Nej, - jeg mister jo de point under alle omstændigheder, så hvorfor ikke bare tage imod???? De skader dig vel ikke, - og rigtig - de var givet i en god mening. (Det sker da du "smider" nogle point ud til andre, ikk?
For øvrigt kam du også se, der er flere "der har ondt ved at fordøje" det jeg har gjort.
MVH Akle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-10 12:34

Citat
der har ondt ved at fordøje

Der er INGEN der har ondt, men hvis du endelig vil dele ud, så gør det dog til nogen der kan modtage....

Stjerner følger selv 10 point

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised