/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Ladepresser?
Fra : Tonganeseren
Vist : 1989 gange
100 point
Dato : 24-05-10 20:38

Det er så godt som umuligt at finde brugt ladeudstyr. Hænger det sammen med at tidligere ejere er overgået til naturens husholdning - eller går udstyret i stykker?

Hvis nogen har mistet en eller flere arme - og samtidig har udstyr til genladning - så hører jeg meget gerne fra vedkommende.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 24-05-10 23:15

Mon ikke det ville være nemmere at finde det på et køb/salg site ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-05-10 23:22

Desværre. Jeg har søgt på alle tænkelige køb/salg sider - men indtil nu uden held. En tråd om jagt kunne være en god indgangsvinkel. Ellers tak for forslaget.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-05-10 23:41

Citat
eller går udstyret i stykker

Nope, det er lavet solidt (ihvertfald den model jeg er i besidelse af) men jeg kunne godt forestille mig at folk arver det og ikke aner hvad det er og at det derfor bliver smidt ud

Jeg kan muligvis skaffe et sæt mere, jeg vender tilbage med besked
Men du kunne jo også lige prøve her: http://www.sortkrudt.dk/

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-05-10 23:53

OK. Jeg afventer.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-05-10 18:59

Jeg har nu fået svar tilbage, han havde allerede solgt udstyret.
Du må lede videre (eller punge ud til en NY ladepresse)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-10 20:33

OK - og tak for assistancen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-10 22:12

Betterwisser - hvor finder man de bedste tilbud på ladegrej???

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 100 point
Dato : 26-05-10 22:54

Hej

Frem med pungrotten og ind på f.eks Robotsoft.no og få snak med dem, der er Nørder, hvor du kan få kamp til og over stregen eller Cabelas.com. måske.

Held med det

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-05-10 00:18

Jeg tror squ at hjemmeladere bliver begravet med udstyret.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-05-10 11:36

Ligesom i oldtiden. Det er ikke retfærdigt overfor vi nærigerøve.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-05-10 11:37

Tak for svaret betterwisser. Jeg må til pungrotten.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 28-05-10 14:47

tak for ponits, du har jo mønten