/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
manuel pauseskærm
Fra : lham
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 24-05-10 07:30

Vil gerne selv have kontrol over om pauseskærm er aktiveret eller ej,forstået på den måde at jeg grundlæggende har sat skærmen til at slukke efter feks 5 min ( strømsparing )men hvis jeg trykker på en bestemt tast/ikon andet men ikke mange operationer så får jeg pauseskærm til jeg foretager samme operation igen og så slukker skærmen igen efter 5 min.

Sådan et lille program efterlyses til win XP home

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-05-10 07:41
Kommentar
Fra : lham

Dato : 24-05-10 07:48

kontorverden
linket har fat i noget af det rigtige ,men kræver indtastning af pasword for at komme tilbage til alm skærm, har ikke og ønsker ikke pasword. Det skulle jo være "enkeltklik" max dobbeltklik.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-10 08:00

Citat
men kræver indtastning af pasword for at komme tilbage til alm skærm

Det er da vist kun hvis du selv har angivet password til aktuelle pauseskærm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-10 08:34

Denne her kan ved dobbeltklik starte aktuelle pauseskærm

Control Screen Saver
http://www.gphotoshow.com/controlss.htm

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-05-10 16:50

Klaudi

Jeg kan godt nok ikke finde ud at dowloade den du angiver-hvor klikker jeg på det der sætter i gang ?
http://www.gphotoshow.com/controlss.htm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-05-10 18:11

Ude til højre:

Download
Version 1.4.2
Primary Site.
FTP Mirror .
Mirror on CNet

http://www.gphotoshow.com/files/ControlSS.exe

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-05-10 18:55

KLaudi
selve Download kan jeg ikke aktivere, er det meningen at jeg skal downloade alle de næst fire ?
beklager min uvidenhed

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-05-10 19:13

Dovnload denne
http://www.gphotoshow.com/files/ControlSS.exe

Hvis den ikke virker kan du prøve her, klik på Download ControlSS.zip
http://peecee.dk/upload/view/247263

Kommentar
Fra : lham

Dato : 26-05-10 09:47

Klaudi
desværre er der ikke nogen af dine sidste 2 links jeg kan få til at fungere.
Den oprettet jo desttop ikon og der sker ikke en fløjtende...... når jeg prøver at få liv i dem.
Forøvrigt er de meget svære at komme af med selv med Revo uninstaller

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 26-05-10 16:46

Det fatter jeg så ikke en meter af, ved ikke lige hvad du gør, men det virker fint på min XP Pro

Hent denne http://peecee.dk/upload/view/247458 og lav en mappe og pak den ud deri, åbn mappen, dobbeltklik på ControlSS.exe,
så skulle der komme et ikon i Systembakken nede ved uret, højreklik på det så kan man indstille en masse forskelligt...

Kommentar
Fra : lham

Dato : 26-05-10 18:59

Klaudi
må prøve det efter noget ferie-vender tilbage

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 29-05-10 06:42

Tak for svaret Klaudi.
brugbart program ,men hvorfor alle disse instillinger?
Havde absolut foretrukket at det kunne aktiveres fra ikonet på skrivebordet, i stedet fra "et bette fjernsyn" i nederste linie.
tak for tålmodigheden