/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HONDA SFX SKJOLDE...HJÆLP PLZ
Fra : Polini
Vist : 753 gange
100 point
Dato : 02-05-03 18:07

Hej er der nogen her inde som ved hvor man kan købe sfx forskjolde? evt. forlygter? Hele blink lys med ledning ( H & V )
hvis du har nogle af de ovenståene ting vil jeg meget gerne købe det
MVH. Kevin Nielsen
kevinnielsen631@hotmail.com

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 02-05-03 18:16

du kan jo altid snakke med en honda-scooter forhandler. De kan skaffe det hele hjem. Ellers prøv at kigge på www.dba.dk

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 02-05-03 21:23

Hvor svært er det at sætte sit indlæg det rigtige sted...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 02-05-03 22:05

ro på, det kan ske for en hver, hvis man lige sidder og læser noget om mobiler, så kan man jo lave en fejl.