/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Job søges
Fra : scootergrisen
Vist : 955 gange
50 point
Dato : 20-05-10 17:31

Jeg hører tit og ofte folk fortælle at der er da massere af arbejde hvis blot man vil arbejde men når man så sprøger hvor så ved de det ikke.

Hej er her nogen der kender et konkret sted som mangler en ansat uden uddandelse ?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-05-10 17:32

AF ved

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-05-10 17:47

Tag en uddannelse, det kan man få hjælp til hos kommunens jobcenter.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-05-10 17:49

Citat
det kan man få hjælp til hos kommunens jobcenter

Dagens vittighed

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 20-05-10 18:25

Det har jeg også altid sagt. Jeg har aldrig været arbejdsløs siden jeg var bydreng efter skoletid. Hvis man gider arbejde er der næsten altid et job at få.

hawaii7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-10 18:30

Nu skriver du ikke hvor du bor??

Her er hvad der kom frem, da jeg søgte på ufaglært - lidt er der da

http://www.jobzonen.dk/For%20jobsoegere/Jobsoegning.aspx?Keyword=ufagl%c3%a6rt

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-05-10 19:01

glostrup

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-05-10 19:10
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-10 19:16

Så kommer der denne

http://www.jobzonen.dk/For%20jobsoegere/Jobsoegning.aspx?Keyword=ufagl%c3%a6rt&DK=23311163&AI=23311163%2b1%2b-1

prøv at skrive - job - i søgefeltet på google, så kommer der flere steder frem hvor du kan søge, f.eks jobnet - jobzonen osv

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-10 19:27

Nu nærmer sommeren sig. De store ferieområder skriger på ufaglært arbejdskraft, der er villige til at give den en skalle henover sommeren. Opvaskere, pølsevogne, afryddere osv osv.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-05-10 19:44

som scooterekspert er det vel givet hvor du søger.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-05-10 20:12

Hej er her nogen der kender et konkret sted som mangler en ansat uden uddandelse ?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-05-10 20:24

jo da men jeg ansætter kun polakker.

per

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-10 20:57
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-10 21:01

Der står godt nok studenterjob, men du ka da prøve

http://www.hartmanns.dk/sg_job.6?forceid=448

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-05-10 21:06

Citat
Sæddonor

Så skal han jo - det der - ulækkert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-10 21:07

Nogen må jo -tage det grove -

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-05-10 21:51

Det giver da håndarbejde. For han ejer vel ikke en malkemaskine

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-05-10 21:54

granner01

hun er på ferie hjemme i Polen

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-05-10 22:03

Jeg prøver at være seriøs, så her er en mulighed: https://www.handihelp.dk/index2.htm

Det er ikke allerværst at være handicaphjælper - det kan faktisk være utrolig spændende og give en stof til eftertanke.

Held og lykke med at finde et job!

Clou

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-05-10 22:05

Hvis jeg var dig , ville jeg søge uopfordret på hospitalerne.

Der er rengøring, og der er portør :

På Bispebjerg Hospital kan du som portør arbejde i portørkorpset eller være tilknyttet en bestemt afdeling.

Vi udvikler dine faglige og personlige kvalifikationer
Som uddannet portør vil du blive integreret i portørernes kompetence-udviklingsprogram, hvor du har mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kvalifikationer og sikre brugerne kvalitet i servicen. Kompetenceudviklingen giver samtidig mulighed for at avancere i lønsystemet.

Er du ikke uddannet?
Hvis du ikke er uddannet som portør, kan du ansøge om at blive portørvikar i portørkorpset. Her har vi mulighed for at tilbyde dig uddannelsen.

Portørkorpsets uddannelsesprogram strækker sig over 12 måneder. Uddannelsen indebærer, at du går 3 x 2 uger på portørskolen, som afsluttes med en teoretisk prøve og 29 uger i praktik, som afsluttes med en praktisk prøve. I praktikperioden bliver du oplært i forskellige portørfunktioner på hele hospitalet. Desuden får du 4 ugers funktionsbestemte overbygningskurser.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-05-10 16:50

clou

Citat
Jeg prøver at være seriøs

Det gjorde jeg nu også

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-05-10 16:58

Nordsted 1 > Vil da slet ikke modsige dig

Clou

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-05-10 14:48

Flere muligheder i Kbh området

http://www.jobindex.dk/job/handel/koebenhavn/

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-05-10 13:57

Jeg ved ikke om det er svært at forstår det jeg skriver.

Men jeg søger ET SPECIFIKT JOB !!!

ET KONKRET JOB TILBUD TIL EN UDEN UDDANDELSE !!!

Jeg har ikke brug for at få afvide at jeg skal spørge på jobcenteret eller at jeg skal søge på google.

Altså for eksempel et link til et job eller et nummer til nogen som i ved søger en ansat.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-05-10 16:43

Hvis du ikke engang har overskud til at klikke på et link, får du sgu aldrig et job... se nu på mit link fra igår, og du kan se at der er flere muligheder

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-05-10 18:04

Helt enig med Nordsted1

Hvis du klikker og følger op på mit link, så er du næsten sikret job - også selvom du ingen uddannelse har indenfor dette felt!

Clou

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 26-05-10 21:59

bare glem det så