/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
V-Smile
Fra : TBjorn
Vist : 718 gange
35 point
Dato : 20-05-10 09:12

Hej,

Vi har en Disney V-smile konsol, der virker fint på vores fladskærm i stuen. Samsung.

Vi har nu købt en fladskærm til børneværelset og her virker det ikke. Den skriver bare no signal. Jeg tilslutter til av, som jeg også gør i stuen, men der er no signal. Jeg har købt en connector switch og har prøvet at køre det op i tv-et via s-video, men heller ikke noget her.

Nogen der ved hvorfor det ikke virket?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-05-10 12:51

Du skal bare vælge det rigtige ind signal på dit tv.
Så vidt jeg ved kan v-smile kun sende i composit signal. Det kan godt være du tilslutter den på en scart adaptor men du skal stadig vælge composit ind signal på tvet tror jeg.
Ellers bare bliv ved at trykke på input knapper på fjernbetjeningen så plejer den da at skifte mellem de forskellige indgange.

Ka selvfølgelige også være du ikke har sat stikket ordentligt i eller hvis du bruger en scart adaptor så kan de små ben nogle gange bukke eller trykke sig ind i stikket.

Der kan også være en knap på scart adaptoren hvor du kan vælge INPUT og OUTPUT så vælg INPUT.

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 31-05-10 21:07

Jeg har prøvet både at tilslutte direkte til av-indgangen på tv-et og til scart via en scart adaptor, som du skriver. Ingen held ved nogen af tilslutningerne.

Det underlige er som sagt, at det virker fint på tv'et i stuen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-05-10 23:53

Har du prøvet at skifte mellem alle tvets indgange med fjernbetjeningen ?
Hvad har du stildt fjernsynet på de gange du har prøvet ?

Kommentar
Fra : TBjorn

Dato : 02-06-10 12:46

Hej,

Ja jeg har skiftet mellem alle indgangene.

Jeg har sat fjernsynet på av, fordi jeg har tilsluttet til av. Men den skriver bare no signal.

Annuller spørgsmålet
Fra : TBjorn

Dato : 08-06-10 19:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål