/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvordan får jeg rejst/vendt billedet
Fra : Rustica.dk
Vist : 731 gange
200 point
Dato : 16-05-10 17:34

Hejsa. Kandu-er.

Jeg vil lige høre om der er evt. er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har optaget en rigtig sjov film, af min datter, men den "ligger ned" kameraet er ikke holdt rigtig.

findes der et program der kan vende dette ?? Gerne et gratis

Lige som med billeder.

Venlig Hilsen
R

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-10 17:38

Windows Movie Maker den er indbygget på de ældre Windows , hvis har Windows 7 kan du bruge Live Movie Maker men jeg ved ikke om den kan vende filmen, den "gamle" udgave kan

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-05-10 17:39

Hvis din pc reagerer på CTRL pil højre/venstre/op/ned kunne dette måske anvendes.

Min PC har et stykke software der også kan, beregnet for præsentation (fulgte med min stationære skærm)

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 18:12

Som o.v.n skriver
http://www.gratisimage.dk/image-945E_4BF019AC.jpg

Kan du ikke få det til at virke, kan de fleste video-convertere gøre det.
du må gerne få en af mig.

PM

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 18:14

Mærkelig indstilling at have?????

Citat
Min PC har et stykke software der også kan, beregnet for præsentation (fulgte med min stationære skærm)
Bedømmelse
Citat
Fra : 3773

Dato : 14-05-10 23:41

--------------------------------------------------------------------------------
Vi mangler en afkrydsning med "Tippet er amoralsk, eller ulovligt"

Fildeling er ren og skær tyveri, af andre menneskers arbejde.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 16-05-10 18:17

Det er nemt med Movie Maker, se med her om hvordan du gør

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 18:18

Eller kan du lægge filmen på nettet, så er jeg sikker på der er en VENLIG sjæl der
vil vende den RIGTIGT, for dig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-05-10 18:18

Drukket igen disken?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-10 18:19

Microsoft forklarer det også her rul næsten helt ned inden rotering omtales:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/moviemaker/create/addspecialfx.mspx

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 16-05-10 20:26

Tak for svaret o.v.n..
Helt perfekt, jeg brugte denne her YouTube

Det var jo ike helt så svært som jeg frygetede

Top $

Mange tak til jer alle, og de gode besvarelser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-10 20:29

Tak - godt det lykkedes for dig

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 20:30

Citat
Drukket igen disken?

Jeg DELER trods alt = OGSÅ med dig.
men du kan bare ikke huske _eller WHAT69

stå PÅ DIN MENING, eller lad være.

DU HADER FILDELING = ommer_ fra dig selv af......
jeg samler ikke på oplysninger_ men, dig har jeg trods ALT, endnu
da du ikke var en trussel på min hackede maskine, over (MINE KONTAKTER)
OG _ du var i sin tid en af de mere suspekte, der gerne ville LÅNE.....?

dont pee_ med mindre du skal...

Jeg er tosset
men hvad FANDEN rager det dog dig.
Jeg har det HELT SIKKERT bedre end DIG.
Jeg ved hvad der der galt______GØR DU.......

Jeg har ALDRIG, udnyttet andre, eller bare deres VENLIGHED.
Men givet med STOR HÅND..

SÅ pisssssssssssssssssssssssss Offfffffffff.
og tag dine andre profiler MED, når du er igang...

Kan du ikke tåle 2 HIK og en anmeldelse:

Så klag til kan-du
de PISSER på dig alligevel

Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros modtages med kyshånd.

Der er mange brugere som stiller spørgsmål direkte til os her på kandu.dk, og dette vil vi meget gerne være foruden, det er ikke os herinde hos kandu.dk, som svare på folks spørgsmål, det er derimod de andre brugere af systemet.

For at stille et spørgsmål hos Kandu.dk skal du trykke på "Stil spørgsmål" ude i menuen til venstre.

Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail. Så hvis du har generelle spørgsmål omkring brugen af kandu.dk, så lad de andre brugere af systemet hjælpe dig.

Spørgsmål "om brugen af kandu.dk" kan stilles her : kandu.dk

Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk