/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hytteferie på Sjællandsk strand
Fra : klemme2006
Vist : 440 gange
200 point
Dato : 13-05-10 23:17

Vi er på jagt efter det rigtige sted at holde ferie.
Vi skal bruge;
Hytter med toilet.
Legeplads.
Gerne noget vandpjask til børnene.
Mulighed for at surfe og ro kajak fra campingpladsen.

Hvis hytterne ligger tæt på legepladsen er det en fordel.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-05-10 23:51

Du må bare søge på campingpladserne, rigtigt mange af dem har fået luksushytterne med toilet og bad

Men det er sjældent at hytterne ligger tæt på legepladsen. Hytterne ligger gerne tæt på indgangen/receptionen/bad og toiletbygningerne, hvor legepladsen gerne ligger lidt derfra, gerne i midten af pladsen.

Denne plads, har vandplaskeri

http://www.maribo-camping.dk/

Der er luksushytter, legeplads og en sø man kan plaske i og en roklub men jeg ved ikke om der er mulighed for roture for private?

Jeg kommer selv dertil mindst en gang om året, synes det er en hyggelig plads, i gåafstand til byen

men ellers så kik på mit link i dit andet spørgsmål, der er rigtig mange gode pladser i DK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-05-10 23:52

PS. alle campingplader har legepladser, da det jo gerne er en familieoplevelse at tage på camping

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-05-10 01:16

Måske heroppe i det dejlige nordvestsjælland ved Sanddobberne http://www.camping-sanddobberne.dk/indhold/webside.asp?articleguid=449&menuid=1373&areaGuid=

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 24-05-10 16:26

Jeg har lige opdaget ved et tilfælde, at det er muligt at leje kanoer på Maribo Sø Camping

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 03-06-10 21:36

igen Tak for svaret Nordsted1.