/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
God og nem hjemmeside
Fra : Finn-R
Vist : 927 gange
100 point
Dato : 13-05-10 16:43

Jeg vil godt igang med at lave en hjemmeside.
Ikke noget professionelt, bare for mig selv.
Er der en der kan anbefale en god hjemmeside creator, som er nem at gå til, men ikke er alt for primitiv.
På forhånd tak.
P.s.
Jeg har kigget lidt op NetObjects Fusion, men på mig virker det som raket videnskab
På forhånd tak, mange hilsner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-05-10 16:44

Mange nybegyndere bruger denne

http://www.123hjemmeside.dk/

Kommentar
Fra : Hopenhagen

Dato : 13-05-10 17:09

Jeg bruger ilosoft webpage composer.
Det kan ikke blive meget nemmere. Det er ren wysiwyg.

http://www.dl4all.com/search/ilosoft+web+page+composer.html

Hvis du køber et navn og hotel gennem one.com så er det også det du kommer til at bruge der, hvor du så kan vælge en del templates. Det var sådan jeg fandt den. Rigtig god og meget meget nem.

Kommentar
Fra : Hopenhagen

Dato : 13-05-10 17:09

P.s. jeg garanter ikke for det link jeg har smidt på siden.
Fandt det ved en hurtig søgning og har ikke prøvet det selv. Bruger det kun gennem one.com

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-05-10 17:15

For at du ikke skal lære det to gange, så anbefaler jeg Stones Webwriter http://www.webwriter.dk/
Den er dansk og er både for nybegyndere og meget øvede.
Den kan registreres i en gratisudgave, som så begrænser antalet af filer der kan up-loades ad gangen, til 1 fil.

Det er kun en hemsko ved start, da der normalt kun skal laves rettelser på en enkelt side.
Der kan dog også bruges den løsning at FTP via din browser, som er lige så god til det, og her kan man bruge træk og slipmetoden fra fileoversigten i stifinderen til over i browseren.

Webwriter udemærker sig ved bl.a. at man skriver i klar tekst med æøå, som så vil blive konverteret til koder, når siden lagres. Så kan siden sesalle vegne, også hvor man ikke normalt har disse specialtegn.

Prøv den, og den vinder ved nærmere bekendtskab.

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-10 17:29

Skal du lave den i Flash eller Html
selv bruger jeg denne, og den er på Dansk, ikke gratis, men du får meget for pengene.
http://www.websitex5.com/en/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-05-10 20:19

Har du Words eller Open Office, kan du lave siden i disse programmer
husk bare at gemme ALT, i en ?? arbejds-mappe, med billeder og andet.
Husk det skal gemmes som HTML og ikke som almindelig Words DOC.,
som selvfølgelig skal uploades til din hjemmeside.

Prøv dig frem, der er MASSER af muligheder...

Godkendelse af svar
Fra : Finn-R

Dato : 13-05-10 20:36

Tak for svaret DISKEN_revised.

Og tak til alle som har svaret..

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-05-10 21:49

Prøv dig frem:::eneste mulighed,
for at finde hvad, der PASSER dig og dine behov.

Men webX5, bliver du ikke skuffet over =? bortset fra pengene.

Men hvem brokker sig nu omdage til en
product_udgiver..

ELLER´s findes der masser af GRATIS script´s
både html og flash.
for ikke at nævne CMS, som selv ?? ½ delen på dette forum
ikke fatter 2 selv//???hentere af ////
men de findes GRATIS HER
http://php.opensourcecms.com/
og der kan du lave ALT med det/ dem ? = næsten,
Kna kun anbefale at du ikke bruger dit forum mail´s adresse
til videre-sending__LAV EN FAKE PÅ F.ks; _http://makemetheking.com/___da du bliver SPAMMET og SPOFET
så det hele/ ½ HALVE KAN VÆRE NOK....
og så er du i KATEGORIEN === SPAMSENDER
og Automatisk bliver udelukket/ blokket fra andre sider
TDC/ GOOGLE osv

Pas PÅ, det er en satans JUNGLE_____uot there.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-05-10 21:50

Citat
http://makemetheking.com/___da du bliver SPAMMET

http://makemetheking.com

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-05-10 21:53

OG_lad være med at svare tilbage på MAIL´s
lad det gå over FORUM =? hvis du bruger DET/ linket ALTSÅ

LISTE over spam_mail´s kan du hente andre steder.
Men NYT spørgsmål ?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-05-10 21:55

Citat
SPOFET
så det hele/ ½ HALVE KAN VÆRE NOK....

Hackere/ bruger din mail" adresse og videre giver
dit / din MAIL som AFSENDER
F_Ø_J

Kommentar
Fra : amalie92

Dato : 24-07-10 21:56

jeg leder efter noget med casting og audition. Jeg her ledt i meget langt tid og leder stadig. S skriv lige nogle hjemmesider ned.

Kommentar
Fra : Icomment

Dato : 26-11-10 14:48

Hvis jeg var dig, ville jeg foretrække www.freewebsite.dk i stedet for de andre der bliver nævnt herunder 123. For i modsætning til dem kan du her få en gratis hjemmeside der er reklamefri og der er ikke de irriterende begrænsninger i antallet af sider eller pladsen på hjemmesiden, som du finder på mono.
Og samtidig er det både rigtig sjovt og nemt at lave en hjemmeside hos Freewebsite, men som samtidig ikke er primitiv overhovedet. Du får faktisk en masse muligheder og funktioner, til at lave din hjemmeside.