/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
tagrender
Fra : kivi
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 12-05-10 08:44

jeg har et hus med skjulte tagrender sådan noget , et hjørne er der sket det at det knækket som følge der af utæt jeg har prøvet at smøre tech 7 på det har også hjulpet noget men findes der noget som gummihud eller andet som man sprøjte på og det lægger sig omkring og tætner

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 12-05-10 10:33
Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 12-05-10 19:36

Ja der er mange der lover meget .....
men erfaringer siger det ikke holder mange år
men som midlertidlig rep virker mange ting
men skal desværre ikke forvente det holder mange år
når tagrender bliver nogle år gamle er zinken tæret så meget at det er næsten umuligt
at gøre ordenligt rent så det kan holde .....
så desværre er en udskiftning det bedste i det lange løb

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 12-05-10 22:43

Hvis du kan få fat i lidt glasfiber en smule lim og hærder så er du nået langt. Ellers mal tagrenden indvendig med tjære.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 13-05-10 17:21

Tak for svaret piaskov.