/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Forslag til Glad og God sang
Fra : PeterPeter
Vist : 711 gange
25 point
Dato : 11-05-10 17:44

Kære alle

Jeg har fået 30-40 minutters blandede video optagelser fra en konfirmation (fra kirke til fest og slut) - dem vil jeg klippe sammen til 3-4 minutter - altså tilpasse dem en god sang

Men har I nogle gode forslag til musikken ??

Musikken skal ikke være sørgelig, men passe til en "glad dag". Der må også godt være lidt "gang i den"

Jeg havde tænkt mig at bruge "Beautiful Day" med U2 - men er der nogen der har nogle andre bud ?? eller gode idéer ??

Tak - Fortsat god dag...

/Peter

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 22 point
Dato : 11-05-10 18:22

Jeg synes Kim Larsen/Gasolin/Kjukkerne har lavet så meget musik, at der bestemt også må være noget du kan bruge

Du kan evt. lytte lidt rundt på www.youtube.com

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 11-05-10 19:00

Jeg foreslår "Pomp and circumstance march" - den er festlig og langtidsholdbar...

MVH@ns

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-05-10 19:25

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-05-10 19:39

Selv om du måske ikke kan bruge denne, så lov mig, at du hører den til ende, den er noget så "sød"

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 11-05-10 19:58
Kommentar
Fra : linux68

Dato : 13-05-10 19:55

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 25-06-10 11:10

Tak for svaret Nordsted1.