/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmen Lagger i spil på ps3
Fra : cobran
Vist : 840 gange
300 point
Dato : 09-05-10 00:38

Jeg har en Samsung 32" LCD-TV LE32A656! Der står det er Full HD!

I ps3 spil som FIFA 10 Hakker den hver gang med målspark og når bolden gives op! ??

Før da jeg brugte et SCAR stik laggede den en lille smule men efter jeg er gået over til HDMI stik så er den begyndt at lagge lidt ekstra!

Er det en dårlig skærm jeg har købt der gør det?
Se dens spefikationer her:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=348173

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-05-10 01:35

Hvis jeg ikke tager meget fejl kørte du med lavere opløsning den gang du brugte Scart og nu bruger kører du fuld HD. Det giver mere arbejde til PS3'eren, i nogle tilfælde for meget arbejde.

Det er ikke skærmens skyld. Du kan måske sætte opløsningen på ned på PS3'eren så den ikke kører full HD, det vil give lidt dårligere billede, men mindre lag.

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 300 point
Dato : 09-05-10 01:44

Prøv at slå al billedbehandling fra på TV´et (Så som motion plus, enhanced contrast, ect.) og se om det hjælper... Jeg kan ikke tro, at et spil lavet til PS3 ikke vil kunne køre flydende!

Held og lykke

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 09-05-10 09:02

Kan ikke forstille mig det skulle være skærmen men mindre det er hele tiden.
Men det er nok selve ps3eren.

Prøv og skift tilbage til scart og se om det ikke er det samme.

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 09-05-10 19:44

det sker også med scart stikket men bare i mindre grad!

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 11-05-10 22:29

Tak for svaret hotmaildude.