/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hylerne på jagt.
Fra : bb1
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 08-05-10 02:52

http://www.youtube.com/watch?v=ei_P7ls6rYk

Her er de på den lille mands jagt eller er det på svigerfars jagt?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-05-10 11:00

Mener at kunne se at det ligner dig bb1 på filmen

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 08-05-10 13:42

Hvad kan man bruge dette indslag til, jeg synes det ligner en flok tåber med skydevåben - sku' det være til oplysning til nogen speciel eller hyr!?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-05-10 14:51

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-05-10 08:11

Fra : olarsen

Dato : 08-05-10 13:42

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad kan man bruge dette indslag til, jeg synes det ligner en flok tåber med skydevåben - sku' det være til oplysning til nogen speciel eller hyr!?
---------------------------------------------------------------------------------------

Ja, der er tale om 1. Tombaneseren 2.Øjenvidnet 3.Professor Stounberg. De er på en købt fasanjagt
I Holme Olmstrup med Dansk land og strandjagtforening... Og da det ifølge vedtægterne skal være den lille mands jagt er de nød til kun at afgive skud i luften,for at paraden ikke skal blive for stor...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-05-10 08:14

http://www.youtube.com/watch?v=jouH-f62NK4

En jagt som Hylerne aldrig kan opleve i forenings regi`

Accepteret svar
Fra : olarsen

Modtaget 100 point
Dato : 09-05-10 20:49

Er Kandu.dk ikke ment som et spørgsmål/svar forum?? Jeg ved godt at der ind imellem kommer sjove, tåbelige, morsomme osv. indslag, men dette indslag virker nu mest som et sideskud eller en forbier måske?!
Men jeg ved jo heller ikke hvad det er i 4 har kørende, men et eller andet må der være gået galt et eller andet sted - det kan jeg jo nok ikke bedømme umiddelbart . . . jeg er ikke selv jæger, men har et fædrende ophav, som har gået på jagt siden han var 6, den gang dog kun med en slangebøsse og stålkugler, de forurener jo heller ikke som blykugler, man kan vel sige at han var noget forud for sin tid.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 09-05-10 22:05

Tak for svaret olarsen.

Du kan være sikker på, at de fire/tre du nævner bestemt ikke er jægere, som din far.
De stiller en masse helt fjollede spørgsmål herinde,som bestemt ikke er til gavn for jagten i danmark og går man lidt i rette med dem. Bliver de meget personlige i deres angreb, fordi de ikke magter andet, saglighed og jagtkendskab mangler de nemlig totalt.