/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
tv live
Fra : oleho
Vist : 730 gange
50 point
Dato : 07-05-10 17:57

hej
hvorfor følges lyd og billede ikke ad (billedet kan ikke følge med lyden)
når jeg ser live-tv på computerskærmen
Kan der gøres noget veddet?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-05-10 18:33

nej det kan veddet ikke

hvor har du stavekontrollen

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-05-10 18:34

Citat
- Ubesvarede 2
- Besvarede 25
- Annullerede 39
- Slettede 0
Ialt 66

Du fortjener veddet ikke hjælp

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-05-10 19:37

Det kommer meget an på...
Hvorfra ser du live TV, hvilket program bruger du til at se det med?
I nogle programmer kan man øge programmets buffer og indstille andre ting, men i andre programmer er man nødt til at leve med at det er som det er.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 25 point
Dato : 07-05-10 20:06

Anskaf dig en ny PC med bedre grafikkort så skulle problemet være løst. Eller køb et nyt og bedre grafikkort til den maskine du har. Det løser også problemet.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 07-05-10 20:15

Ser lige nu Anders og Peter Lund Madsens show live på dr.1

Ingen problemer her

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-05-10 20:45

Kan du komme med et link så kan vi se om det skulle være din computer der er langsom.
Men det er formodentligt bare det sted du ser live tv fra som ikke har helt styr på synken.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 07-05-10 22:53

hvis du lægger HTML adressen direkte på din media player, skulle der ikke være problemer,
men kører du EXTERN player, så er det op til den, hvor hurtig du kan modtage signalet
og hvor hurtig din forbindelse er.
De fleste TV ?? har valgfri hastighed, prøv at sætte den til ?? 520kb/s
Men ganske normalt, for NET-TV, prøv at optag det med F.ek FRAPS,
kræver rimeligt med disk-plads.

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 08-05-10 15:14

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-05-10 17:46

Selv tak du.