/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tillykke clan
Fra : skingur
Vist : 387 gange
1 point
Dato : 01-05-03 22:35

Ville bare ønske tillykke....håber du får den ledning med, som rellom ikke fik!!!
Christina...godt kæmpet!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 01-05-03 22:40

har da også helt glemt at sige tilykke med præmien. Det er da et vildere kamera Gad vide hvad den næste bliver?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-05-03 22:42

også tillykke herfra

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 01-05-03 23:27

midt i denne stilfærdige aften tid, tror jeg at Hansandersen22/zonker har kigget ind.......som knaldhaetten. http://www.kandu.dk/dk/spg/14728

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 01-05-03 23:35

........og dog

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-05-03 00:49

Du har ret i, at jeg ikke fik ledningen med, Christina.
Men det ville nu også ha´ været urimeligt - for det var uffe29, der vandt præmien.

Også tillykke fra mig, CLAN!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 02:33

>>Rellom *LOL*
Ja osse et rungende tillykke med præmien CLAN og thumbs up for det store arbejde der kigger bag.
Og til ZeroXP - joooow er ret sikker på det var Zonker .... i det indlæg du omtaler - det vil jeg påstå.

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 02:34

ja det kigger og det kigger - mente jo sefø`lig ligger !!

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 1 point
Dato : 02-05-03 06:41

Hejsa til jer alle sammen

1000-tak for alle te'løkkerne jeg var lige ved at tro, at Christina overhalede mig godt gået Chris....
Ledning eller ej, så skal jeg nok fide ud af det. Fik Uffe nogensinde sit kabel? Hvis ikke, så kan jeg jo kigge på (måske) mit, og fortælle hwa' det er for en "fisk".
Her på Nordsøen er der travlt, det er derfor I ikke har set så meget (eller kun sporadisk) til mig på det sidste. Cecilie (navnet på brønden vi er i gang med) driller lidt. Uge 20 byder på kursus i Aberdeen, så der slipper I for mit i en hel uge.

Endnu engang tak for lykønskningerne kan I hygge jer alle-zu-sammen
Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-05-03 09:06

osse mig - til lykke.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : skingur