/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
sTORE BOGSTAVER? fORKERT INDSTILLING?
Fra : Oldboston
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 07-05-10 10:39

nÅR JEG SKAL SKREVE EN TEKST, F. EKS. I EN SØGEMASKINE ELLER EN MEDDELELSE SOM DENNE, BLIVER ALLE BOGSTAVERE STORE. kLIKKER JEG EEN GANG PÅ caps loCK, SPRINGER BILLEDET DEREFTER OVER TIL gOOGELS SØGEMASKINE, HVOR JEG KAN SE DE SIDSTE 10 SØGNINGER. dER MÅ VÆRE EN ELLER ANDEN USTABILITET ELLELR EN FORKERT INDSTILLING.

dETY LYKKEDES FORLEDEN FOR MIG AT FÅ FJERNET wEATHER.COM INSTALLATIONEN MED GOD HJÆLP FRA MINE KANDU-SVAR, MEN TIL MIN STORE OVERRASKELSE SER JEG NU, AT DER ALLIGEVEL HAR SNEGET SIG EN TOOL-BAR IND MED NOGLE KNAPPER, HVOR JEG KAN LÆSE, AT DER ER + 7 GRADER CELSIUS I kØBENHAVN. dEN SLAGS GIVER MANGLKEENDE STABILITET, ISÆR HER UDE I uDKANTSOMRÅDERNE. sÅ HVORDAN FÅR JEG MON DENNE TOOLBAR VÆK? kAN JEG MON BRUGE REVO UNINSTALLER PRO?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-10 11:09

Gå i kontrolpanel vælg Tilføj/fjern programmer find toolbaren og marker den og tryk på Fjern

Kommentar
Fra : Hopenhagen

Dato : 07-05-10 12:06

Hahahah

Steneren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-10 14:38

Prøv lige at trykke på den tast der står Caps Lock på, kun tryk en gang for at ændre om du vil skrive med STORT eller småt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-05-10 16:43

Citat
kLIKKER JEG EEN GANG PÅ caps loCK, SPRINGER BILLEDET DEREFTER OVER TIL gOOGELS SØGEMASKINE
Prøv at læs hvad spørgeren skriver o.v.n.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 07-05-10 17:11

Ih... o.v.n. jeg har lige rost dig sky-højt til en anden bruger, men du kan jo lige tjekke hans spørgsmål om en pc, der går i sort, eller hvad den nu gør
Du har i hvert fald hjulpet mig tonsvis af gange - tak!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-05-10 18:59

Jeg så det godt ( efter at jeg skrev indlægget) men altså Caps Lock kan ikke få en normal PC til at gå til nogen søge side

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 07-05-10 21:12

Tak for svaret bentjuul. Det var, hvad der skulle til. Og så selvfølgelig lukning og genåbning af maskinen før det virkede. Så tak for hjælpen, her får du pointsene.