/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Google adwords med 650,- kroner
Fra : scootergrisen
Vist : 869 gange
10 point
Dato : 05-05-10 20:19

Jeg fik en e-mail fra google om at jeg gratis kunne få for 650,- reklame.

Jubiiiiii tænker man så men jeg kan ikke få det til at virke uden at jeg skal indtaste kreditkort oplysninger.

Og hvis det er GRATIS.... hvor skulle de så havde bruge for mit kreditkort til.

Føles mig lidt snydt.

Er der nogen der bruger adwords ? eller som har fået sådan en e-mail fra google ?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 05-05-10 20:30

lad vær det er en spam mail har selv modtaget den

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 20 point
Dato : 05-05-10 21:12

Jeg benytter adwords, men har aldrig fået sådan en mail ????

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-05-10 21:37

gril > Syns også det er spam når de ikke kan gi det de kalder gratis uden mine konto oplysninger.

tararam > Det gælder nok kun for dem som endnu ikke bruger adwords for at lokke dem ind.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 06-05-10 11:39

Da jeg fik mulighed for gratis adwords(500,00), fik jeg tilsendt en reklame fra Google, med et vedlagt kort med en kode på, som jeg skulle indtaste.
Det virkede fint, og jeg skulle ikke givce kreditkortoplysninger først, det kom først senere når jeg skulle fylde min adwordskonto op igen.
Så jeg tror derfor at det er ond SPAM

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-05-10 23:41

kj > Det er fra google fordi den kupon kode der står den virker hos google. Hvis jeg indtaster den igen siger den at den er brugt så der er acceptere... men jeg kan altså ikke komme til at brug adwords før google har mit kredit kort nummer.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-05-10 21:56

Tak for svaret tararam.