/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Oversæt webside til dansk.
Fra : preb1944
Vist : 1053 gange
100 point
Dato : 05-05-10 18:12

Hej.
Jeg har windows 7 og google som startside. Mit problem : Tidligere fik jeg oversat til dansk
når jeg var inde på udlandske websider.det er maskinen stoppet med.Hvordan får jeg det gendannet så den gør det automatisk igen.
På forhånd tak. Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 05-05-10 18:57

Hvis du stadig har GOOGLE TOOLBAR så skal du bare trykke på ICONet Oversæt.
Hvis du ikke har denne toolbar fremme, så kan du højreklikke oppe i menulinien, og se hvilken der er slået til. Her skal du så sætte et flueben ud for Google Toolbar, så er den igen aktiv.

Vær opmærksom på, at denne oversættelse kan finde på at oversætte danske tekster, til noget der kan se lidt mærkelig ud, så her skal du så bede den om at vise den oprindelige tekst.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 06-05-10 15:31

Tak for svaret severino.