/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Bryllupstale
Fra : pifo
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 04-05-10 22:28

Jeg skal til bryllup på lørdag og er udset af den øvrige familie til at holde en indledende (og kort) tale som optakt til en sang.
Jeg tror, jeg har nogenlunde styr på indholdet i talen (den skal som sagt ikke være så lang), men mangler lidt at "krydre" den med.
F.eks. et citat, et kort digt eller en sjov vittighed.
Nogen, der har en super idé?

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 05-05-10 09:21

Det er meget svært når man ikke kender sangen eller brudeparret.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 05-05-10 18:12

Prøv at kikke på denne side. Når du er kommet ind på den kan du prøve at klikke på historier!

www.festsange.dk

Hilsen Larsigne

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 05-05-10 18:39
Accepteret svar
Fra : marc43

Modtaget 25 point
Dato : 05-05-10 21:36

Prøv "før i tiden blev man gift når man havde lært hinanden at kende. Nu bliver man skilt"

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 07-05-10 11:31

Tak for svaret marc43.