/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Alarmsystem tråsløs/netværk sms
Fra : Eyvind
Vist : 760 gange
200 point
Dato : 04-05-10 19:10

Jeg skal forsøge at finde et alarmsystem som er billigt, til en af mine venner.

1. Netværksstyret så jeg kan koble mig på og fjernstyre det fra min comp. evt. gennem VPN
2. Uden abonnement
3. Ringe op til 5-7 telf. numre via taletidskort
4. Sende en sms
5. Udbygges efter behov med pir eller dørkontakter
6. Trådløs panikknap
7. Selvmontering

Løsdele som kan sættes sammen til et anlæg vil også være godt.

Jeg har prøvet at surfe rundt, men ikke rigtig fundet løsningen.
Så hvis der er en som har eller kender, et anlæg som kan disse ting.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-05-10 21:00

Citat
Så hvis der er en som har eller kender, et anlæg som kan disse ting.

G4S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-05-10 21:01
Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-05-10 21:02

Punkt 2 og 7 holder nok ikke...

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 200 point
Dato : 04-05-10 21:18

Måske kan du bruge det system som Silvan sælger i denne uge. Se side 46 i deres tilbudsavis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-10 21:40

De forskellige alarmfirmaer kommer vist kun når der skal sælges noget.
Det der her skal bruges er et nabo/venner system som er lige ved hånden.

Jeg kigger lige lidt på det fra Silvan.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-10 21:48

Ha - den gripo 6840 som Silvan sælger som majkup for 1000 ....................kan købes for 700 et andet sted.

Nå ja - det er måske en jungle jeg er kommet ind i.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 05-05-10 08:52

Hej du skal bruge denne Alarm den er god og sikker
http://dansk-alarmsikring.dk/pages/alarmer/supertilbud.php

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 05-05-10 17:31

Detter er en meget fin alarm har selv monteret flere at denne slags og kan faktisk ikke købes ret meget billiger andre steder...

System 1: http://www.web-shoppen.dk/web-shoppen/displayProduct.jsp?link=super&displayProduct=104BFD99C96C6148897B883BBAF69959

System 2: http://www.web-shoppen.dk/web-shoppen/displayProduct.jsp?link=super&displayProduct=0000010B4B6976EE640573DFC041372B

Og de kan udvides som det passer en.....

Bassebo...

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-10 19:39

Tak for svaret grow. Jeg kigger nærmere på anlæget fra Silvan og et Fra Harald Nyborg som jeg også har fundet.

Det der er i tankerne er et anlæg til brug som nabohjælp, og ikke en masse flotte biler og reklameskilte...........for som jeg har opfattet, kommer de ikke alligevel, og hvad er det så værd.

Men den direkte nabo/venner - hjælp er nok den bedste sikring.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 05-05-10 23:38

Tak for point - Eyvind. God "jagt" på anlæg.