/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside blokkeret?
Fra : hedefelt
Vist : 1408 gange
200 point
Dato : 04-05-10 18:27

Min datter har lige læst alle gavflab flink bøgerne og vil derfor ind på følgende side for at læse mere:

http://www.skulduggerypleasant.co.uk/index.php (også hvis vi prøver via ip 212.78.84.146)

men den melder fejl når vi går på den hjemmefra, fra kærestens hjemmeadresse og kærestens skolecomputer

Medens den kan besøges fra datterens skole og mit arbejde

er der nogen der har oplevet noget lignende og evt. har en løsning.?

medens både den australske og amerikanske version kan besøges - har dog ikke samme indhold

Dette problem kan skyldes flere ting, inklusive:

•Internetforbindelsen blev afbrudt.
•Webstedet er ikke tilgængeligt i øjeblikket.
•Der kan ikke opnås forbindelse med DNS-serveren.
•DNS-serveren (Domain Name Server) har ikke en listepost for webstedets domæne.
•Der er muligvis en slåfejl i adressen.
•Hvis dette er en HTTPS-adresse (sikker forbindelse), skal du klikke på Værktøjer, klikke på Internetindstillinger, klikke på fanen Avanceret og kontrollere at protokollerne SSL og TLS er aktiveret under sektionen Sikkerhed.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-05-10 19:00

den melder - at siden ikke kan vises herfra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-05-10 19:02

kan heller ik' se den

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-05-10 19:11

Jeg kan godt komme ind på den side --- den er da gyselig (ps. lidt info ..Derek has landed)

Så uden at vide hvad jeg snakker om , mon så ikke det kan have noget med dette at gøre???

Citat
Hvis dette er en HTTPS-adresse (sikker forbindelse), skal du klikke på Værktøjer, klikke på Internetindstillinger, klikke på fanen Avanceret og kontrollere at protokollerne SSL og TLS er aktiveret under sektionen Sikkerhed.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-10 19:15

Jeg ser dette uhyggelige senarie, på adressen.
http://peecee.dk/upload/view/242742

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 04-05-10 19:50
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-10 19:58

Ingen problemer her, jeg kan se siden som bliver vist på Peecee og alle undersider, hvilken browser bruger i og har i aktiveret et eller andet filter?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-05-10 20:06

ie og ff xp pro tdc forbindelse ingen filtre, virker stadig ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-10 20:13

TDC adsl både Firefox og Internet Explorer kan vise siderne uden problemer.
Måske er det jeres sikkerheds software, jer der ikke har adgang

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-05-10 21:28

Prøv først at brug en anden browser og se om det hjælper.
Måske er det et børne filter på computeren så man ikke kan få ind på diverse sider.

Hvis du ikke kan bruge siden på en skole computer så det jo bare fordi skolen har gjort sådan at eleverne ikke kan besøge allemulige sider.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-05-10 22:14

Ingen problemer - siden kan ses!

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 04-05-10 22:48

Ingen problemer her

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 05-05-10 09:24

Underligt - det er alle 4 computere på hjemmeadressen der blokere - og vi har prøvet 4 forskellige browsere?

Men kan ikke lige forstå hvorfor Stofa evt. skulle blokere denne side - der er jo ikke noget på den - som er farlig - det er kun en "børnebogsside" men som nævnt det er kun den engelske der er blokeret både den australske og amerikanske kan tilgåes!

Vi har også forsøgt med flere af de der anonym.to links og det hjælper heller ikke!

Men det glæder mig dog lidt at der også er andre der ikke kan tilgå siden - lader lige spørgsmålet stå lidt endnu - hvis der skulle være en klog mand M/K der har en løsning/forklaring

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-10 10:43

Tja... jeg tror nu stadig det har noget med dine sikkerhedsindstillinger at gøre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-10 19:51

Min FireFox i win 7 kommer med denne meddelelse.

PHP has encountered an Access Violation at 01B6A1E0

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-05-10 19:57

Hov - nu kan IE 8 heller ikke se den. Mystisk hjemmeside.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-10 21:47

Jeg kan stadig se den side... skal jeg læse op

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-10 19:44

Nu kan den ses igen i win 7 IE 8 ..........altså hvis man ikke er bange for dødningehoveder.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-05-10 00:16

Citat
Underligt - det er alle 4 computere på hjemmeadressen der blokere - og vi har prøvet 4 forskellige browsere?

er det evt din router der blokerer?

prøv lige at køre via en proxy
http://hidemyass.com/
indtast http://www.skulduggerypleasant.co.uk og se om ikke det skulle virke

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 11-05-10 20:27

uanset om jeg tilgår siden direkte eller via hidemyass - kommer jeg ikke frem til siden - nogen der har nogen fornuftig forklaring - men stadig dejligt at det ikke kun er på fyn vi har problemet med denne side!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-05-10 09:40

Nu har jeg prøvet med Win7 der kan jeg godt se siden, men kan ikke med XP,
og det er på samme forbindelse med en router

Annuller spørgsmålet
Fra : hedefelt

Dato : 03-06-10 21:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

og nu har problemet løst sig selv!!! - vi takker for hjælpen!!!