/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Valg mellem bærbar hjælp
Fra : OnkelJoachim
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 04-05-10 17:11

Hej alle håber der er nogle, som ved en god del om computere og deres ydeævne :)

Jeg står og skal vælge mellem disse 2 vaioer:
http://www.sony.dk/product/vn-e-series/vpceb1j1e-wi
http://www.sony.dk/product/vn-e-series/vpceb1m1e-wi

De eneste forskelle jeg sådan set lige kan se, er HDD og grafikkort.
Men HDD kapaciteten gør mig ikke noget, har alligevel en ekstren fæter på 1tb, det er nu mere grafikkortet jeg er bekymret om.

Jeg spiller nu ikke så meget på den, altså, det ville da være rart hvis den kunne trække sådan det mest almindelige.

Der er ca 1000kr forskel på de to.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-05-10 19:27

Det kommer helt an på hvad du mener er "det mest almindelige" inden for spil. Hvis det er små online spil er det nok lidt ligemeget hvilken du køber, hvis det er WoW, CS og den slags, bør du købe den "store".

Min søn har lige fået denne: http://www.sony.dk/product/vn-e-series/vpceb1s1e-bj
Den er med ATI grafikkort, som den store af dem du linker til, men med hurtigere processor og mindre skærm. Han siger at den er pænt hurtig til spil.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-05-10 19:44

skriv til forbrugerstyrelsen

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 04-05-10 23:13

Bare hold dig væk fra intel grafikkort hvis du vil spille på den.

Annuller spørgsmålet
Fra : OnkelJoachim

Dato : 04-07-10 12:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål