/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
DDV
Fra : M4GIC
Vist : 1118 gange
100 point
Dato : 03-05-10 06:38

Hej alle.

Hvor meget vand skal man drikke på DDV kuren både for en kvinde og for en mand?

Hvor meget mælk skal man drikke om dagen både for en kvinde og for en mand?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-05-10 07:48

For begge køn gælder det i følge DDV:

2 liter væske om dagen.
Sluk tørsten i vand. (gerne tilsæt citronsaft eller mynteblade)
Max 1/2 liter kalorielet saftevand eller sodavand dagligt.
Det anbefales ikke at drikke alkohol i vægttabsperioden

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-10 07:53

Hov, glemte mælkeprodukterne:
DDV deler mælkeprodukterne ind i 3 grupper afhængig af fedtprocent.

1. Hvis du vælger fedtfattig mælk op til 0,5% fedt, f.eks. skummetmælk, minimælk og kærnemælk, må du få 500 gram

2. Vælger du surmælksprodukt naturel fra 0,1 - 1.5% fedt, f.eks. ylette, ymer, yoghurt, må du få 400 gram

3. Surmælksprodukt naturel fra 1,6- 7,0% fedt f.eks. ymer, yoghurt, her må du få 200 gram

Godkendelse af svar
Fra : M4GIC

Dato : 03-05-10 10:26

Tak for svaret pifo.