/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
prispresseren.dk ???
Fra : myg
Vist : 1777 gange
50 point
Dato : 02-05-10 10:27

Er der nogen, der har erfaringer med handel her ???

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-05-10 10:29

Hvad er en pispresser?

Kommentar
Fra : myg

Dato : 02-05-10 10:32

Prøv engang at stave ordene - eller få en anden til at læse for dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-10 10:34

Jeg har lige handlet der.... fik varen så hurtigt som lovet... desværre var varen ikke den jeg troede (min fejl), så nu har jeg returneret den, og er spændt på om jeg får pengene retur

De skriver at hvis man returnerer varen i samme stand som modtaget, inden for 14 dage vil jeg få pengene retur, så det håber jeg også jeg gør

Kommentar
Fra : myg

Dato : 02-05-10 11:21

Jamen, det er jeg da også spændt på at høre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-10 11:27

Jeg returnerede pakken i tirsdags, så der går lige et stykke tid endnu, før jeg kan forvente at se nogle finanser

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-05-10 15:09

har lige kikket lidt

De Markedspriser de skriver, er da dybt utroværdige.................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-10 16:07

Jeg kikkede ikke så meget på siden.

Jeg var bare glad for at finde det jeg skulle bruge, og da jeg havde undersøgt priserne i byen før jeg handlede var det en helt fair pris

(at jeg så ikke havde set ordentlig efter med hensyn til modellen er jo ikke deres skyld)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 03-05-10 19:18

Citat
Kommentar
Fra : myg

Dato : 02-05-10 10:32

--------------------------------------------------------------------------------
Prøv engang at stave ordene - eller få en anden til at læse for dig

Hvad mener du?

Kommentar
Fra : myg

Dato : 03-05-10 20:26

Flash77 -> Ja, hvad mener du selv med din kommentar ????

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-05-10 17:51

Det var vist mere et spørgsmål end en kommentar

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 11-05-10 09:51

Idag har jeg fået mine penge retur fra Prispresseren... så nu kan jeg godt skrive

Jeg har kun god erfaring med at handle der, varen kom til tiden, pengene blev først trukket, da varen var afsendt, og nu har jeg også fået pengene retur, fordi jeg ikke kunne bruge varen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-10 10:14

Har du så vovet at handle hos Prispresseren??

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 23-06-10 10:35

Tak for svaret Nordsted1.